Arie Safari
Lidt
Voor zolang ik het prijsverschil met een SE1X niet bij elkaar gespaard heb doe ik mijn MS20 eruit in ruil voor een Pro-One. Heeft iemand interesse in deze ruil?
M'n MS is in goeie conditie, hij komt bij Music House vandaan en ik heb er in een jaar nooit problemen mee gehad. Ziet er op wat kleine krasjes op de bovenkant na prima uit, uiteraard inclusief (niet originele) patchkabeltjes.
Over waardes moeten we ff babbelen, ver liggen ze volgens mij niet uit elkaar, en ik ben nog ff aan het inlezen over de revisies van de Pro-One en eventuele tricky bijkomstigheden enzo.
Ik hoor het wel.
M'n MS is in goeie conditie, hij komt bij Music House vandaan en ik heb er in een jaar nooit problemen mee gehad. Ziet er op wat kleine krasjes op de bovenkant na prima uit, uiteraard inclusief (niet originele) patchkabeltjes.
Over waardes moeten we ff babbelen, ver liggen ze volgens mij niet uit elkaar, en ik ben nog ff aan het inlezen over de revisies van de Pro-One en eventuele tricky bijkomstigheden enzo.
Ik hoor het wel.

RESPECT!!!
sorry dames). (Phaeax) Als je een tijdje aan deze sport doet ontwikkel je dat soort kennis, en het wordt steeds noodzakelijker omdat de lieve apparaatjes inmiddels toch allemaal ruim 20+ jaar oud aan het worden zijn. Over alles wat je hebt en wilt hebben ga je nou eenmaal vanzelf info zoeken maar Boemtsjak, inderdaad respect hoor! Hetgeen jij schrijft heb ik zo 1,2,3 niet van het net kunnen vissen, echt top! So I guess it's a serial number 1500/8500 I'm looking for

:
onder voorbehoud van debiele transporteurs, MS20's met midlife crisis, gele stropdas en overmatig alcohol gebruik