• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] Studio sell-out

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
Als jij schik hebt van je synth(s) is dat toch OK?

Dat je wellicht even wat afstand moest nemen is toch verfrissend? Kun je tenminste weer ongedwongen plezier hebben toch?

Geef mij een elastiekje en ik ben ook uren zoet met baslijntje erop te 'bouwen'. Het gaat helemaal nergens over verder maar is het wel gaaf. :)

Dat is het ook!
Zolang ik er maar lol aan heb :)
En er maar niet teveel verwacht wordt dat ik platen produceer en live dingen doe.

Ervan leven of geld mee verdienen kan en wil ik toch niet, maar ik liet me wel onder druk zetten, dat was wat er fout ging. Ik schrok me kapot en wilde niks liever als terug naar de basis: wat klooien en daar lol aan hebben.

IK heb niet de illusie er geld mee te verdienen en zeker niet gezien het economische muziekklimaat en de internetmoesson.

Origineel geplaatst door dob
Dat is het ook!
Zolang ik er maar lol aan heb :)
En er maar niet teveel verwacht wordt dat ik platen produceer en live dingen doe.

Ervan leven of geld mee verdienen kan en wil ik toch niet, maar ik liet me wel onder druk zetten, dat was wat er fout ging. Ik schrok me kapot en wilde niks liever als terug naar de basis: wat klooien en daar lol aan hebben.

IK heb niet de illusie er geld mee te verdienen en zeker niet gezien het economische muziekklimaat en de internetmoesson.

muziek maak je voor jezelf, niet voor anderen...fok de verwachtingen die anderen van je hebben...meestal hebben ze dat niet eens, maar hou je jezelf voor de gek dat anderen dingen van je verwachten....niet doen dus ;)

Origineel geplaatst door dob
- kick-

En toen hadden we toch maar wel een deal,
verstandig hoor, Neo!

Ik bedoel dat we geen deal hebben om deze thread steeds maar weer bovenaan het lijstje te zetten.
Maar inderdaad, binnenkort ben ik een paar euro's armer en 2 rackoren voor de Nord Rack inclusief de bonus..... een
Oberheim Matrix 1000 rijker.

:D :D :D :D :D

Je mag wel eens een aangepast lijstje plaatsen lijkt me.

Sjup!

Mensen, er is nog over een hele fijne sampler, de A3000 v2, perfect voor dance.... met harde schijf....

Alsook een Teisco 110F....... supersynth!

En een Digitech studiotwin...

Gooi 's een bod! Ik wil een auto gaan kopen!

wegens nieuwe thread is deze afgesloten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back