Origineel geplaatst door justin
Stopt iedereen opeens? Blijf gewoon de weg volgen die je al deed. heb ook vaak periodes gehad,dat ik ermee wou stoppen. Maar nog steeds kan ik op deze manier me uitleven. Eigen dingen maken. Niks is eigelijk mooier,je eigen gevoelens,inspiratie what ever vertalen in muziek.BLijf je eigen weg volgen en leer te geloven in jezelf.
Hoop dat het bij iedereen een tijdelijke dip is.
Ja ik hoor je,
Maar dit IS mijn eigen weg. Ik ben nogal een impulsief iemand dat wel, maar toch heb ik sinds ik de knoop heb doorgehakt nauwelijks meer momenten van twijfel of gemis gekend.
Terwijl ik dit met die apparatuur in principe al sinds mijn 8ste ongeveer doe. Toen zat ik al met mijn vaders Yamaha/MSX en drumcomputer te klooien, ik wist er al snel meer van dan hij zelf
Maar toch; met deze apparatuur stoppen is eigenlijk een hele logische stap in mijn ontwikkeling.
Ik weet dat er bijna niks mooiers is dan zelfexpressie middels klanken, maar de manier waarop..... daar ben ik het niet meer mee eens. De interface is veel te ingewikkeld en omslachtig geworden. En er zit teveel vertraging en "verstapping" en beperking in, ik loop zo vaak tegen de grenzen van synths aan... dat een routering niet kan of een functie niet bestaat. Het is me ook allemaal niet direct genoeg. Ik heb geen zin op dat moment te moeten denken: dan ga ik die functie erin bouwen, nee die had er al in moeten zitten. Een beperking dus.
Welke manier wel/beter voor mij gaat werken weet ik nog niet. Maar die vind ik wel. I'm on my way. Voor nu heb ik veel interesse en wil ik gaan experimenteren met het gebruik van meer dan 2 boxen (quadrafonie enzo), ruimtes en rondzingende soundscapes. Mindtricks! Muziek in zijn huidige vorm... doet het voor mij niet meer.
En dan heb ik niet veel meer nodig dan wat oude casetterecorders, (of een pc-kaart met weet ik hoeveel uitgangen!) wat kabels en een zooi gedumpte boxen van de kringloop.
En inderdaad mensen, nou verlos me 's van die apparatuur, nogmaals: over prijzen valt te praten.
Update: (BamBam, wil je je rode stift nog 's uit de toverhoed trekken

)
- Mausi is verkocht
- Dep-5 is verkocht