• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/te ruil TR606 voor stukken of afwerking

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grey Synth

Stamgast
Hoi Beste forum leden,

Heb hier nog een TR606 liggen (jullie al wel bekent) ik had hem voor 100 euro gekocht van iemand die hem over de jaren niet met zoveel respect had behandeld en besloot hem op te knappen nu ik ben nooit rond geraakt met het volledig voltooien van dit project en zie mij er eigenlijk ook de tijd niet meer in steken. De mainboard en sequencer werken de TOM board is nog niet getest, alle caps zijn vervangen (meeste door MKT's) de Opamps heb ik ook vervangen met modernere versies en schijne hun werk te doen. Er rest dus nog het assembleren het checken en eventuele mankementen te verhelpen ook kunnen er mogelijk een aantal dingen (knoppen) ontbreken daar ben ik niet zeker van. De body heeft een vreemd gat dat gebruikt werd voor een niet geslaagde midi mod van de vorige eigenaar.

Een heel verhaal dus...

Een goede DIY'er met wat kennis van electronica zal hem zeker weer in zijn glorie kunnen herstellen en met prijzen van 300 euro tegenwoordig voor een goede zal mijn vraagprijs van 100 euro nog wel redelijk zijn denk ik.

Ruilen heb ik eigenlijk nog het liefst mogelijk voor een KP mini of een effect pedaal van EHX

Ook staat er hier nog steeds een Fostex digitale 8 track MR8 HD http://www.zzounds.com/item--FOSMR8HD
Deze verkoop ik voor 150 euro of wederom iets leuks (Monotribe, Microkorg...)

De TR606 is gereserveerd voor een ruil deal met een mini KP.

De Fostex is er nog, prima ding voor bands op te nemen kan tot 4 instrumenten simultaan op nemen en heeft een ingebouwde fx unit die bijzonder goed is. Een electribe van de eerste generatie ziet mij er plot ook niet zo slecht uit...ben meer in een ruil mood

Heb hier ook nog een DOEFER - DARK LINK cv/midi/usb interface met een monotron die er naar luister (pitch en gate). Een ruil lijkt mij hier ook het best...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back