Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Swing it away baby!
Staat inmiddels bij mijn favorites!![]()

Ik vind het ergggggg lekker klinken !
Heerlijk muziekstuk
De gekozen sounds dragen er m.i. ook wel sterk aan bij. En een associatie is inderdaad een gevoel.Wat de 90'ies feel betreft klopt het dat die onstaat door de manier waarop ik de bass speel.
Deze redenering snap ik niet helemaal. Omdat ik zeg dat het vet zou zijn, doe je het niet? Of mis ik iets?Ik heb nog gedacht om de synthlead iets langer te spelen, maar door je reactie is het duidelijk dat het niet zo moet zijn. Less=more...Bedankt !![]()
je bent 20 jaar te laat, zou ongetwijfeld een dikke hit kunnen zijn geweest toen...
.Deze redenering snap ik niet helemaal. Omdat ik zeg dat het vet zou zijn, doe je het niet? Of mis ik iets?
Da's eenerzijds een mooi compliment, maar ik zou toch eens goed naar top-30 luisteren. Daar staat regelmatig rock in...intussen ook al 60 jaar oud.je bent 20 jaar te laat, zou ongetwijfeld een dikke hit kunnen zijn geweest toen...

Ik draai nog regelmatig muziek van 20 jaar geleden en regelmatig ook nog van veel langer terug. Tenzij TS de intentie had om nu met deze track een hit te gaan scoren, kan ik me nauwelijks voorstellen dat hij te laat is met deze track.
Maar welke tracks draai je dan? Ik weet wat je bedoelt, maar elkt tijdsepos heeft zijn grenzen waarin de dikste tracks al gedaan zijn...........dus de vraag is: wanneer is genoeg genoeg?
nee hoor zeker nietMaar is het een voorwaarde om een up-to-date stijl te volgen om platen te maken ?
in mijn vorige post had ik er idd nog ff bij moeten zetten dat mijn mening/smaak was, en daarmee kan ik de plank moeilijk misslaan toch? ...verder hoop ik dat het ook nu een dikke hit voor je gaat worden nutuulk ...verder hoop ik dat het ook nu een dikke hit voor je gaat worden nutuulk![]()