Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Even een vraagje... zou het echt een showstopper zijn om hem te kopen of te draaien?
Want het is natuurlijk ook weer een onderdeel van de sound. (hoewel ik echt wel een aantal punten snap, en ga proberen in de toekomst beter te krijgen zonder de sound te verliezen)
Het enige dat ik niet wil maken is de cleane/gepolijste sound die ik veel te vaak hoor.

Volgens mij kom je niet uit Detroit dus is het geen Detroit Techno maar poldertechno.
Net zoals je Kaas die niet uit Parma komt geen Parmezaanse kaas mag noemen.
en lekker veel toegevoegde waarde 
In de 'echte' wereld zal ik het ook nooit zo durven noemen... maar voor een forum als dit lijkt het me wel handig om te vermelden wat men kan verwachten.
o, op het forum zit je niet in de "echte" wereld natuurlijk, dat was ik even vergeten..
ik zou zeggen, wees trots dat je een europeaan bent want daarvan hebben de detroitenaren hun stijl gejat. (kraftwerk, depeche mode, new order enz)
nu weer de stijl van de detroiters gaan terug jatten is een beetje goedkoop vind je niet?
dus wees innovatief en origineel.. daar kom je een heel eind mee
(de track heb ik overigens niet beluisterd want er staat bij dat het nep is)