• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[Ruilen] reciever Yamaha

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Ik heb thuis een reciever van Yamaha haast niet gebruikt en compleet etc. Kan hem nergens voor gebruiken maar vind het sonde om hem te verkopen omdat hij niks geleden heeft, dus ik denk; "Als iemand iets overbodigs heeft in zijn studio van rond dezelfde nieuwprijs, en hij/of zij heeft wel wat aan een versterker voor op zijn slaapkamer b.v (ja ik slaap daar alleen, voor rest werk ik en zit ik in mijn studio(tje))'', te kunnen ruilen. Ben eventueel ook bereid wat geld erbij te doen als je toevallig wel iets hebt wat weg kan maar een duurdere nieuwprijs heeft dan 430 euro/ meende ik, bon hem ik niet meer of zit misschien nog in de doos maar dat betwijfel ik. In ieders geval als je het niet vertrouwt kun je het waarschijnlijk wel ergens opzoeken, dat doe ik namelijk ook bij wat jullie aanbieden, ik zal zelf niet Pieterpeuterig doen als jullie met iets komen waaraan ik echt iets heb.

De Groeten en verras me maar!

P.s. hieronder vind je het produkt.

Sam.

yamaha_rx-v396rds.jpg

http://www.yamaha-audio.co.uk/homecinema/receiver/rx-v396rds/index.php

Ja en mijn fiets is te ruil voor een Doepfer modulair systeem. :stupid

hier dan maar een versterker thread van maken?

ik heb nog liggen een SUPER VINTAGE versterker.
de Sony TA 1066. Zoek maar op, is de eerste HIFI versterker van Sony. Houten zijpanelen (echt wel vintage :) )

EH jongens, geef mijn trots is wat aandacht, niemand een effectbak dat weg mag of iets dergelijks, of een audio interface met veel inputs, iemand die overgestapt is op software , verzin maar wat. Hij ziet er trouwens al nieuw uit hoor!

P.S maak me gek!!!!!! 1/111

Niet klote Joriz? of wel of niet of toch wel haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

veel te duur die receiver, en maar op iedereen commetaar maken dat mensen hun spullen te duur verkopen,
ik bied 10 euro hahaha

O dat wist ik niet, is al een tijdje geleden dat ik hem heb gekocht,maar nooit veel meegedaan. Nou dan is dat de nieuwe ruilprijs he! Sorry , ik check het wel even na maar ik geloof jullie wel zo gaat dat met die dingen , dus altijd iets tweedehands kopen zeg maar. Maar Iemand ruilen?

Ik vind het niet irritant, wat kan mijn dat nou verrekken, Ik ziet niet hopeloos te wachten ofzo, zo dacht ik toen ik deze reciever pas geleden vond 'eh daar doe ik niks meer mee misschien dat iemand anders hem wel kan gebruiken' en zo ja dan wil ik er wel iets voor terug op (synthgebied). Anders rot hij toch alleen maar weg, en als niemand een bijna nieuwe versterker nodig heeft met alles erop en eraan voor de thuisbioscoop, deze heeft zelfs meer opties als die we bij ons in de huiskamer hebben staan, maar ik verruil hem niet anders heb je 2 merken door mekaar(off topic) maar ja als niemand geintreseerd is dan kan ik mijn neefje er wel mee blij maken en dan geef ik er 4 keer 100 watt boxen er ook nog bij, Dus melvin als je dit leest, het is te hopen voor jou dat hier niemand wil ruilen. JO!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back