Hi fellows,
Just to say: Ik heb er ook eentje en ik vind het : WAW !
Vette klanken, diep, hard analoog, alle functies die je wil, knobs, usb, editor, inputs voor mic en gitaar met FX, heel licht, 49keys, PC soundcard functie,...
Voor kleine 200€!!!
Wat wil je nog meer???
En nee, het is niet mijn eerste synth, ik weet wat ik schrijf. (denk dat ik er al 30 tal versleten heb in mijn leven)
Die vastlopers etc heb ik nog niet ervaren, heb hem dit w-e zelfs meegenomen op het podium als synth EN als controller voor mijn Yamaha EX5 module. Werkt super!
Ik heb wel klein bugje ontdekt, dat de Glide (portamento) niet in de patch gesaved wordt...
Wat ik wel jammer vind is dat het terug stiefmoederlijk behandeld is, de software en synth worden niet meer geupdate. M-Audio is van Avid naar Inmusic gegaan en hoppa: support is blijkbaar niet meer nodig. Mensen schreeuwen om hulp in forums etc. De forums zijn zelfs gemodereerd of afgesloten.
Ik heb dit bij vele synths al gezien, de Fusion, de EX5, enz,... Gebruikers zijn dan heel inventief in zelf dingen opzetten...
Ik ben aan het denken een apart forum op te zetten voor deze,... Al was het al maar voor de klanken te kunnen uploaden, verzamelen,... (ik dacht terug aan yahoo groups, wat wel handig is, maar de spam daar is ongelooflijk)
Iemand enige tips waar er nog forums zijn die per synth zijn toegewijd?