Run & Hide

ik vind hem heel tof!
lekker viezig maar toch ook heel toegankelijk.
waar komt die vocal vandaan?

enige puntje van kritiek: 1:39- 2:10 vind ik de toegepaste distortion niet erg muzikaal, iets te veel van het goede.
later als deze gegate (?) wordt issie beter!

vocal is gewoon thuis opgenomen op een andere track. 8)

bedankt voor de feedback... ik zit nog een beetje te stoeien met dit. nr dus t is zeer wekom!

Gaaf trekkie!
Mischien dat fluitje beetje portamento meegeven?
Zang beetje galm meegeven? En soms belachlijk veel en meteen weer dicht.
En beetje met de galm of een filter delay oid, losse hits laten weg "woesjen":o:
Dat distortion onderwerp vink juist wel tof! :peukie: (mischien iets zachter?)
zekers potentie !!! beetje massive attack...

edit: complimenten aan zangeres!

lekkere track idd. soms lekker dubbie en lekker vies. zou de snare alleen wat meer variatie geven, bv door een korte en lange reverb op de 2e en 4e tel. of er een bijna onhoorbare phaser erop zetten. Verder super gedaan!!

Trekkie naar mijn bekkie!
Het bruist van de energie hoewel het af en toe wel meer mag knallen.
Maar ja voor je weet bruist het weer over.....

lekkere track idd. soms lekker dubbie en lekker vies. zou de snare alleen wat meer variatie geven, bv door een korte en lange reverb op de 2e en 4e tel. of er een bijna onhoorbare phaser erop zetten. Verder super gedaan!!

Dat dubbie mis ik nu juist een beetje.... en leent zich dr goed voor... (audio damage dub delay..... en dan aan de knob regen draaien) instant dubbie.. no offense fly!

Hier en daar idd een beetje meer FX op de drums en of stem. Die zijn nogal droog.
Maar verder een echt kunstwerkje !

Hier en daar idd een beetje meer FX op de drums en of stem. Die zijn nogal droog.
Maar verder een echt kunstwerkje !
Hiermee ben ik het wel eens, maar idd een erg toffe track met een goede sfeervolle vocal. Die distortion zou idd iets minder kunnen, en misschien dat wat rhodesakkoorden hier en daar de track nog net een tandje extra warmte kunnen geven. Verder: chapeau! :okdan:

dank voor alle feedback :) ik zal eens kijken of ik wat fijne fx op de drums kan krijgen want die zijn idd gort droog opgenomen, ik denk dat ik de vocal zo laat want tsja .. tis gewoon een mooie stem die volgens mij niet zoveel opfleurwerk nodig heeft. :okdan:

Coole track hoor!

Vind wel het laatste kwart leuker dan de rest... misschien wat meer stoeien met die truckjes binnen het nummer icm de vocals, om iets meer climax/verhaal neer te zetten?

Back