Moog VX351 ouput buffer / piggy bank

Status
Please reply by conversation.

sniv

Ingeburgerd
Hoi,

Heb recent een Moog VX351 tweedehands aangeschaft voor mijn Minimoog Voyager Electric Blue. Nu blijkt dat de output buffer er niet bij zit :(

Het schijnt dat dit klein componentje nogal belangrijk is en zonder is de VX351 voor de voyager onbruikbaar.

Voor een RME of OldSchool versie heb je deze buffer blijkbaar niet nodig. Dus hoop ik dat er misschien een mede forum lid zijn buffer voor een zacht prijsje aan mij dan doorverkopen.

Alvast bedankt!

Heb m net ff getest zonder die buffer en het schijnt t werken. Het enige wat ik kon vinden was dat als je de lfo out naar pitch patcht er iet wat kleinere range is als bij de interne mod bus. Iemand anders hier ervaringen mee?

kan ze voor een paar (3 )tientjes dacht ik ( zonder [porto dan wel ) bestellen bij moog, ik had hetzelfde probleem met de signature.
tis inderdaad oa de lfo die anders niet goed werkt. denk dat het beter is hem wel aan te schaffen, al is het maar voor de veiligheid van het apparaat

Ja idd, had Moog gister toen ik thuis kwam van werk meteen gemaild. En kreeg gister avond om 23:00 een reactie. (best snel dus).

De VX351 werkt perfect zonder de buffer maar het is wel zo veilig om hem te installeren voor wanneer en een verkeerde patch wordt gemaatk. Bv meerdere outputs in een multi en die dan terug sturen naar input van voyager.

Ik heb inmiddels contact met een mede forum lid die zijn connector mss wil verkopen.

Die output adapter is btw niet veel meer dan wat weerstanden. Denk dat zo iedere cv out iets minder sterk wordt en daardoor je minder snel iets kan verknallen.

Status
Please reply by conversation.
Back