MASTERCLASS DANO (LEEFLANG)

MasTering

Stamgast
Met veel plezier kunnen wij hierbij mededelen dat op 19 september een van de grondlegers van de huidige Dance Muziek Dano (Leeflang) een master class zal geven in onze studio in Haarlem.
Voor aanvullende info. over DANO zie links hieronder...,

http://www.discogs.com/artist/DJ+Dano?filter_anv=1&anv=Dano+Leeflang

http://www.djguide.nl/djinfo.p?djid=4475

Wil je deze master class bijwonen en ben je geen student van Pro Audio Education NL dan is dit "beperkt" mogelijk. Stuur dan een een e-mail aan info@proaudioeducation.nl, vergeet je anw gegevens niet en motiveer a.u.b. waarom jij aanwezig wil zijn bij deze Master Class.
PS de kosten zijn voor niet studenten zes euro vijftig. Hiervoor krijg je wel weer een drankje en een hapje.:okdan:

Nou ja,

Ik kom vanuit zuid limburg die kant op.. Als je niet te ver uit de ricting zit wil ik je wel even oppikken..

Kijk, dat is nog eens een vriendelijk aanbod, dank!

Ik zit er alleen mee, dat dit op een doordeweekse avond is. Aanvangstijd weliswaar onbekend, maar dat zal geen 22:00u zijn denk ik. Probeer er achter te komen, laat je nog wat weten. Nogmaals bedankt voor het aanbod iig!

Ik was er al bang voor.... dat ga ik niet redden, kom pas om 18u van kantoor af... jammer jammer jammer! Hoop op nog een volgende sessie, in 't weekend of met een latere aanvangstijd. Haarlem is toch bijna 2 uur rijden vanaf hier...

JE kan er ook gewoon vrij voor nemen, een beetje eigen inzet is soms wel relaxed...

JE kan er ook gewoon vrij voor nemen, een beetje eigen inzet is soms wel relaxed...

Sinds wanneer kan brz in mijn vrije dagen saldo en de personele bezetting van ons bedrijf kijken? :D

Toch eens met de systeembeheerder gaan praten hier...

Beetje laf, kortzichtig en gemeen naar mijn mening om dat gelijk af te schuiven op een gebrek aan eigen inzet.

Vind het echt heel jammer dat ik hier niet naar toe kan!

Laatst gewijzigd:
Dat zal nu wel niet onmiddellijk de bedoeling van BRZ geweest zijn denk ik. ;):D

Wellicht ook wel niet nee. Omdat ik er al zo van baal dat ik er niet naartoe kan, schoot het misschien een beetje in het verkeerde keelgat bij me.

Vond het gewoon een nare opmerking, zeker als je weet hoeveel fucking tijd ik wel niet steek in mn hobby. 8o)

Ik opperde gewoon een optie.........maar inderdaad als ik zo in je bestand rondneus heb je nog wel wat uurtjes vrij:)

Sorry brz, mijn fout :). Ik dacht natuurlijk zelf ook meteen: vrij nemen, maar dat ging dus niet op die bewuste dag. Vandaar dat je bericht op dat moment even niet overkwam als zijnde bedoeld als optie. Excuus! :biertje:

Als alles goed gaat, het is voor D de eerste keer zal hij wel vaker master classes gaan geven en hopelijk doet ie het zo leuk dat hij wat lessen bij ons komt geven.
PS het begint om 18:00 maar uit ervaring weet ik dat dit meestal 18:30 is en je bent van harte welkom vanaf 17:30.

Met veel genoegen kan ik mededelen dat naast DANO ook "Jerome" van Outland Records zijn tips en trucks zal gaan prijsgeven. Deze masterclass is na de masterclass van DANO en zal starten rond een uur of 8.

Jullie zijn allen welkom maar laat wel even weten of je komt vanwege de beperkte plaatsen voor niet studenten.
Edward Renes
Pro Audio Education

Zo, weer thuis...

Ondanks de afwezigheid van Dano toch een top avond gehad.
Veel geleerd en andere invalshoeken gekregen om mijn huidige issues te kunnen tackelen.

Bedankt Edward!

hmm, dat is dan weer jammer dat Dano er niet was. Wat is er zoal behandeld?

Ja Dano, die stuurde drie dagen ervoor een sms dat hij wat persoonlijke problemen had waardoor hij verhinderd was, erg vervelend maar hopelijk komt het snel goed. Hij heeft beloofd om het snel goed te maken

De avond zag er als volgt uit,
Masterclass Stephen Kroos alias Stevanowitch (als ik het goed spel),
Voorstel ronde
Pauze
Masterclass Jerome Krom, Outland Records.

Stephen heeft een hitje gepakt van zijn nieuwe album die momenteel HOT in America is, Jerome heeft wat oudere toppers gepakt en beide mannen hebben de track of wel tracks volledig doorlopen, hun visie gegeven en iedereen was vrije om te vragen wat ie maar wilde.

De avond was zeer vruchtbaar en zeer gezellig, ik verwacht in jan. de volgende masterclass te geven in onze studio in Haarlem. Voor de exacte datum, wie en hoe kan je best lid worden van onze facebook pagina.
https://www.facebook.com/pages/Pro-Audio-Education-NL/185348598162850
Edward
Pro Audio Education

Laatst gewijzigd:
Back