Hola... ik is Almeros...

A

Almeros

Guest
Ik ben hier nieuw, dus laat ik me even voorstellen.

Ooit begonnen op de Amiga 500 met Protracker muziek te maken. Nu onderhand een leuk bescheiden klein mini MIDI studiotje opgezet met als core Cakewalk en Reason. Yamaha cs1x voor het inspeelwerk etc. Hier vindt je wat fototjes van mijn stuff

Ben veel bezig met Trance maar doe graag veel met andere stijlen muziek en speel de laatste tijd steeds wat beter gitaar...

Tjek anders zelf eens wat je van mijn muziek vindt en of je me in de toekomst serieus wilt nemen hier ;)

Verdere details: Groningen, Student HIO, 22 jaar, Opzoek naar een deal ;), Val voornamelijk op blond vrouwelijk moois 8)

Ola Almeros,

Welkom op het forum

Beetje latente kennismaking na al 4 posts bij zinloze discussies ;)

Ik zie dat je een Cramer in een donker hoekje hebt verborgen
Ik krijg ineens weer Living Color-nostalgie gevoelens

Gaat lekker..

Gaat lekker..

Ik zie dat het heel leuk loopt met 'plays' op mp3.com. Zover zijn wij nooit gekomen ;)

Het is altijd fijn om te zien dat mensen ook met protracker begonnen zijn. Ik blijf het nog steeds een hele lekkere manier van werken vinden.. al heb ik er al 8 jaar niks meer mee gedaan.

Welkom op ons forum Almer!

Leuk om te zien dat je ook met een tracker begonnen bent, net als ik!

Dankzij jou ben ik nu zo ver gekomen als ik nu ben, door jouw aanraden van Reason. Anders zat ik nu nog steeds met Digitrakker te klooien! 8D

5174367.jpg

Niet alleen hebben we hetzelfde mengpaneel, we hebben nog hetzelfde koffiezetapparaat ook *D

5174378.jpg

Orgineel geplaatst door Boemtsjak
Aha, de witte Braun 10 kops of is het een 8 kops? Standaard apparatuur voor muzikanten en aanverwanten. Volgens mij heb ik zelf de 8 kops. Iemand enig idee of ik die kan upgraden naar 10 kops? :p

Je kan er een jerrycan onder hangen !!!:D En die hou je warm met een speciaale theemuts ;)

OS versie 3.68.02 is net uit schijn je idd 10 kopjes mee te kunnen maken. Moet je alleen wel uploaden via MIDI...

Re: Gaat lekker..

Re: Gaat lekker..

Orgineel geplaatst door CraZ
Het is altijd fijn om te zien dat mensen ook met protracker begonnen zijn. Ik blijf het nog steeds een hele lekkere manier van werken vinden.. al heb ik er al 8 jaar niks meer mee gedaan.

Dat is _de_ manier om te leren arrangeren is mijn bescheiden mening.

Aan topicstarter.. welkom.

Aha, de witte Braun 10 kops of is het een 8 kops? Standaard apparatuur voor muzikanten en aanverwanten. Volgens mij heb ik zelf de 8 kops. Iemand enig idee of ik die kan upgraden naar 10 kops? :p

er komt wel een 220v to midi interface uit binnenkort...

Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Hehe.. is dat toeval ? Ik heb precies zo'n koffiemasjien. :p

Re: Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Re: Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Orgineel geplaatst door CraZ
Hehe.. is dat toeval ? Ik heb precies zo'n koffiemasjien. :p

NOu dit is inderdaad een 8 kops Brauntje...maar je kan er ook best 10 koppen mee zetten hoor !!! ;)

Maaruh... let wel... Die van mij is natuurlijk wel opgeboost via firewire...en om de aroma goed te bewaren een SP/DIF connectie naar m'n koffie kopje...alwaar ik de sooi uitmix en master met een wolkje melk en een schepje zuiker 8D

Onmisbaar, een kofiezetapparaat voor de nachtelijke uurtjes producen! 8)

Neuh... rol 'm op, steek 'm op en rook 'm op ja ! :o

Re: Re: Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Re: Re: Zonder dollen.. dat koffiemasjien

Orgineel geplaatst door Almeros
NOu dit is inderdaad een 8 kops Brauntje...maar je kan er ook best 10 koppen mee zetten hoor !!! ;)

Maaruh... let wel... Die van mij is natuurlijk wel opgeboost via firewire...en om de aroma goed te bewaren een SP/DIF connectie naar m'n koffie kopje...alwaar ik de sooi uitmix en master met een wolkje melk en een schepje zuiker 8D

Aha, dus het is toch mogelijk! Ik zal m'n 8-kopper ook eens gaan upgraden met firewire. En dan natuurlijk nog een 1602 :)

Welkom trouwens!

Almeros wat zijn jouw ervaringen met mp3.com de laatste tijd ?
Ik heb het idee dat ze steeds minder voor je gaan doen als je geen "Premium Artist" bent.

Soms lijkt het wel of ze je bewust dwars zitten door je bijvoorbeeld weken te laten wachten voordat een song erop staat en je dan doodleuk e-mails te sturen waarin staat dat als je 20 Dollar per maand betaalt je tracks er binnen 3 dagen opstaan.:[>

groeten

BasicSys

Back