Hola... ik is Almeros...

Orgineel geplaatst door BasicSystem

Soms lijkt het wel of ze je bewust dwars zitten door je bijvoorbeeld weken te laten wachten voordat een song erop staat en je dan doodleuk e-mails te sturen waarin staat dat als je 20 Dollar per maand betaalt je tracks er binnen 3 dagen opstaan.:[>

groeten

BasicSys

MIjn ervaringen zijn precies hetzelfde... Ik heb me er alleen allang bij neergelegd en begin hooguit na 1 1/2 week me af te vragen waarom een nieuw nummer nog niet op de pagina staat. Het is dat ik er al zoveel tijd aan heb gespendeerd om het er wat leuk uit te laten zien allemaal...maar misschien ga ik ook nog wel eens over naar een andere 'aanbieder' :)

En die mailtjes van hun die spoel ik altijd direct door de plee >:|

Trouwens... is het je wel opgevallen dat alleen betalende artiesten bovenin de charts tercht kunnen komen?? Vies toch?

Origineel geplaatst door Almeros

MIjn ervaringen zijn precies hetzelfde... Ik heb me er alleen allang bij neergelegd en begin hooguit na 1 1/2 week me af te vragen waarom een nieuw nummer nog niet op de pagina staat. Het is dat ik er al zoveel tijd aan heb gespendeerd om het er wat leuk uit te laten zien allemaal...maar misschien ga ik ook nog wel eens over naar een andere 'aanbieder' :)

En die mailtjes van hun die spoel ik altijd direct door de plee >:|

Trouwens... is het je wel opgevallen dat alleen betalende artiesten bovenin de charts tercht kunnen komen?? Vies toch?

ik wacht nu ook al een week op hun goedkeuring (mp3.com)... ik ben benieuwd of ie er ooit nog opkomt. Gelukkig heb ik nu een betere site gevonden (zie sig).

Ik raad iedereen aan om daar maar eens z'n beste 2 nummers neer te zetten (meer dan 2 = betalen... ergens wel logisch). Gegevensformulier invullen en meteen uploaden die hap.. geen reclame, geen irritante e-mail checks als je wat wilt downloaden.

BTW, Almeros.. welkom :)

Ik heb al eens wat tracks van je mogen beluisteren en ik vind het allemaal goed spul, die oliebollen-mix.mp3 was ook wel lekker :)

Origineel geplaatst door Beathoven

die oliebollen-mix.mp3 was ook wel lekker :)

Renamed naar MX1602 tegenwoordig! Oliebollenmix was ook zowat...jah... moest een naam hebben :) MX1602 slaat natuurlijk ook op niets anders dan m'n Behringer Eurorack!

Melden zich nog wat nieuwe leden aan tegenwoordig BtheW?? Zoja...stel je ff voor :) Altijd leuk!

Back