• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno 60 met JSQ-60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de jsq-60 koper heeft niets meer van zich laten horen.....

Attachments

• roland jsq60.jpg
    roland jsq60.jpg
    27,1 KB · Bekeken: 71
nog een plaatje.......

Attachments

• roland juno60.jpg
    roland juno60.jpg
    33,1 KB · Bekeken: 69
koper van de JSQ-60 heeft t laten afweten, nog steeds te koop dus beide apparaten

jawel heb ik hem duidelijk uitgelegt. de sequencer heeft wel midi out

Origineel geplaatst door Phase
jawel heb ik hem duidelijk uitgelegt. de sequencer heeft wel midi out

Midi out??? haha, toen was er nog geen eens midi.
Die 2 connectors die erop zittem zijn SYNC out voor bijv je 808 ene 606 mee te laten lopen.

ja joh ? ik heb altijd gedacht dat t midi out was..........ik heb die jsq-60 ook nooit gebruikt, ik gebruik de juno alleen voor space sounds, daqn komen al die schuifknoppen ook prima van pas. met de oscilatorknoppen uit maakt ie geweldige wwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeewwwww en pppppppffffffffffeeeeeeee geluiden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back