fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 3 september 2012 #1 Ik weet niet of deze al besproken is/was maar deze is volgens mij net uit: http://www.moogmusic.com/products/apps/voyager-plug-se-vstau#info-tab Attachments minimoog-voyager-plugin.jpg 84,3 KB · Bekeken: 105
Ik weet niet of deze al besproken is/was maar deze is volgens mij net uit: http://www.moogmusic.com/products/apps/voyager-plug-se-vstau#info-tab
elektrovolt compuphonic Lid sinds 23 februari 2003 Berichten 6.733 Locatie den haag / driebergen 3 september 2012 #2 Volgens de beschrijving is het een editor, geen softsynth. $79 vind ik dan wel een beetje prijzig eigenlijk...
Volgens de beschrijving is het een editor, geen softsynth. $79 vind ik dan wel een beetje prijzig eigenlijk...
sunny pedaal ALL (Anna Loog Lid) Lid sinds 27 augustus 2002 Berichten 12.969 Locatie limburg 3 september 2012 #3 oh, zo, da's toch weer bijna 80 euri's, ben ook benieuwd of mensen die de oude editor aanschafte, korting krijgen wel een leuk hebbedingetje.
oh, zo, da's toch weer bijna 80 euri's, ben ook benieuwd of mensen die de oude editor aanschafte, korting krijgen wel een leuk hebbedingetje.
fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 3 september 2012 #4 Heb ik ergens softsynth geschreven?!? Dacht het niet
fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 3 september 2012 #5 sunny pedaal schreef: oh, en wat mag dat moois kosten ( ben ook benieuwd of mensen die de oude editor aanschafte, korting krijgen Zie meer... $79,- Valt dus mee. Net zoveel als de losse editor. Dat deze geintegreerd is lijkt me wel leuk.
sunny pedaal schreef: oh, en wat mag dat moois kosten ( ben ook benieuwd of mensen die de oude editor aanschafte, korting krijgen Zie meer... $79,- Valt dus mee. Net zoveel als de losse editor. Dat deze geintegreerd is lijkt me wel leuk.
sunny pedaal ALL (Anna Loog Lid) Lid sinds 27 augustus 2002 Berichten 12.969 Locatie limburg 3 september 2012 #6 jawel, maar hadden hem wel gewoon als update mogen uitbrengen van mij. weet niet of alleen vst mogelijkheid het nu genoeg interessanter maakt voor mij
jawel, maar hadden hem wel gewoon als update mogen uitbrengen van mij. weet niet of alleen vst mogelijkheid het nu genoeg interessanter maakt voor mij
fourier FFT Lid sinds 27 juli 2004 Berichten 2.991 Locatie amsterdam 3 september 2012 #7 Misschien een mailtje waard naar moog? Ik zelf had hem nog niet maar ben nu wel geinteresseerd. Bank-managen is wel erg handig maar automatiseren ook wel hoewel ik dat met midi prima kan.
Misschien een mailtje waard naar moog? Ik zelf had hem nog niet maar ben nu wel geinteresseerd. Bank-managen is wel erg handig maar automatiseren ook wel hoewel ik dat met midi prima kan.
cult45 011110111000 Lid sinds 13 juli 2004 Berichten 2.007 Locatie amsterdam 4 september 2012 #8 79 relatief aan de synth is niet veel nee. lijkt me wel interessant.