• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon LXP-5, Roland RV-100 spring verb, TASCAM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

natanvance

Ouwe rot
Hierbij verkoop ik 2 zeer mooie reverb bakken.

De LEXICON LXP-5, prachtige galm met effecten - inclusief simpele maar doeltreffende editor voor pc om hem via midi te programmeren.

Is niet moeders mooiste qua uiterlijk maar doet wat hij moet doen! Met bijhorende adapter die ik onlangs heb aangeschaft mits ik hem zonder adapter had gekocht.

Mag weg voor 100 Euro.

De zeldzame Roland RV-100 spring verb. Heeft soms een slecht contact, maar een klein tikje erop lijkt dit te verhelpen:D, heb zelf geen zin om hem open te doen maar is waarschijnlijk gemakkelijk op te lossen. Vandaar een leuke prijs: 100 Euro.

http://www.grouseguitars.com/sold/rolandreverb.htm

RIMG0010.jpg

RIMG0011.jpg

RIMG0012.jpg

RIMG0013.jpg

Ook nog een TASCAM cf2, als nieuw - nooit gebruikt en nieuw aangekocht.

100 Euro.

RIMG0001-1.jpg

RIMG0002-1.jpg

RIMG0003-1.jpg

RIMG0004-1.jpg

Alles wordt netjes opgestuurd mits ik weinig thuis ben.:kroon:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back