Technica Nijmegen gaat stoppen per 1 december!

Hier, nog een mooie. Onze stadsfotograaf had me te pakken...

61944_4294149555401_1444497148_n.jpg

Die vent in die groene jas kocht een multimeter voor 50 euro... "Kan er niks van de prijs af?" Het antwoord luide "In principe niet." Ik kocht daarna twee multimeters voor 35 euro :D Een antieke en een nieuwe. Die antieke krijgt een mooi plekje thuus.

Hee, ja, de paparazzi hadden je goed in de gaten :)

Hoeveel jaar heeft die antieke multimeter er al gelegen, daar in een donker hoekje van de winkel?

"Laatst gewijzigd door vcovca; Vandaag om 01:12 Reden: BEETJE GROOOOOTE FOTOOOOOOOOOOO"

Bedankt! Maar het was dan ook een GROOTS afscheid ;)

Kwee nie, zal thuis eens kijken.

Ik verschijn wel vaker op foto's, ik ken Gerard al een tijdje :)

En tot slot nog even met bewegende beelden en geluid:
III

Edit: waarom worden Youtube-filmpje de ene keer als link en de andere keer ingevoegd weergegeven? Met de speciale embedded-code van Youtube lukt het ook niet.
.

Last edited by a moderator:
Ja goed heh.. ik ben nu al fan! Heb hem wel gezegd dat ie op z'n minst sigaren moet gaan roken :D

Hij is al even open, Marc is een geslaagde gast! Helpt goed, bestelt graag dingen om te kijken of het iets is. Alles is wel ietsje duurder geworden, maar dat is niet meer dan normaal.

En hij doet reparaties, iets wat Frits niet deed. Binnenkort m'n Arp filter bord naar hem toe brengen. Kijken of ie het aan durft.

Men zal zeggen, is dat voorpagina nieuws? Ja dat is voorpagina nieuws! Deze electronica winkel is al 70 jaar familie bezit. Ik kom hier al sinds de tijd dat ik weet wat een knopje is..

Ik was er laatst, afijn, ik kom daar zo'n drie keer par week als het niet meer is, en was effe aan de babbel met Frits. Hij gaat met de VUT. Er is geen brood meer mee te verdienen. Mensen worden boos als ie iets niet heeft of iets met bestellen, kortom, einde beste winkel van Nijmegen en omstreken.

Vooral klote dat ik en vele anderen straks voor veel meer geld plus verzendkosten dingen moeten gaan bestellen bij groothandels en online winkels, of nog erger, naar Arnhem moeten naar Radio Piet die altijd humeurig naar je kijkt alsof je z'n winkel leeg komt roven..

Waarom radio piet publiekelijk afbranden? Niks mis met die zaak kom er regelmatig.
Wellicht heb je een nimweegs accent dan kan ik het verklaren.

Hij kijkt al zo voordat ik me bek los trek..

Misschien ruikt ie het wel :D

Back