Hoi
Als je interesse hebt in je Synthi of VCS3 te verbeteren maar dit jezelf niet wilt maken of hem naar EMS niet wilt versturen en maanden wachten...
Ik kan hem beoordelen, herstellen, repareren en kalibreren tot fabrieksinstelling.
Ik kan ook mods met push-pull pots doen.
Ze zijn dus 100% omkeerbaar. Absoluut geen beschadigingen op het paneel (geen Synthiwaardeverlies dan).
Ik kan zelfs de extra condensatoren op de push-pull schakellar plaatsen als je wilt (maar het is beter deze op de PCB te plaatsen, met een kleine extra gatje).
Hier is de lijst (met links naar mijn eigen pagina) :
Ik woon in België.
Citaat op aanvraag (een vaste prijs kan ik niet geven, het hangt van de werken te doen af).
Als je interesse hebt in je Synthi of VCS3 te verbeteren maar dit jezelf niet wilt maken of hem naar EMS niet wilt versturen en maanden wachten...
Ik kan hem beoordelen, herstellen, repareren en kalibreren tot fabrieksinstelling.
Ik kan ook mods met push-pull pots doen.
Ze zijn dus 100% omkeerbaar. Absoluut geen beschadigingen op het paneel (geen Synthiwaardeverlies dan).
Ik kan zelfs de extra condensatoren op de push-pull schakellar plaatsen als je wilt (maar het is beter deze op de PCB te plaatsen, met een kleine extra gatje).
Hier is de lijst (met links naar mijn eigen pagina) :
- Matrix MKI/MKII layout
- Voltage controlled shape on each oscillator and filter response
- Hi/lo range switchable oscillators
- Filter 18/24 db
- Filter slew/unslew
- Oscillator synchronization
- Attack and decay time extension
- LEDs
- Gate input ipv een "control output" jack
- 1V/oct CV input op een "hi level input" jack
- Oscillator stabilisatie met LM394
- Temperatuurcompensatie van de VCOs met Tel Labs Q81 tempcos
Ik woon in België.
Citaat op aanvraag (een vaste prijs kan ik niet geven, het hangt van de werken te doen af).