Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

tjsa
boeien...
Dat is meer voor het antiquarium die ouwe spullen.
Nirmand gaat lekker muziek maken op een apparaat waar je continue bang bent dat ie kapot gaat en daardoor de waarde ernstig aantast en jezelf failliet bent ofzo...
kapot niet,het is onbegonnen werk dit toestel actief voor producties te gebruiken ,als je er 10 min. voor staat heb je al geen zin meer verder te doen, de patch matrixes zijn te groot gewoonweg..,ik heb er is eentje mogen testen ooit,wil je echt niet in huis,liever 4 synthi A's dan zonder enige twijfel.
. De envelope generators bijvoorbeeld zijn veel uitgebreider, extra high pass filters, rvg, p2v, sequencer, slew limiter, envelope follower,.... Die grote matrixes zijn inderdaad in het begin wat zoeken, maar dat ben je volgens mij snel gewoon.Ik had het over een Synthi 100 vs een 4 Synthi a's in het algemeen. Op een namiddag tijd heb ik ook maar een tipje van de ijsberg gezien, maar ik was het in ieder geval niet na 10 minuten beu. Ik had na een halve dag alleen maar zin in meer.1/3 van de modules van die in Gent is stuk en de sequencer werkt ook niet.