wat doe je jezelf aan ?
en waarom ?
is een daw niet veeeel handiger, goedkoper etc ?
zomaar een eerste gedachte bij " ik heb nog geen ervaring met tape recording "
Tja, ik merk dat hoe primitiever ik werk, hoe creatiever ik ben. Ik leg me graag beperkingen op, ook al houdt dat omslachtig werk in. De manier waarop je werkt kan een serieuze impact hebben op wat je maakt en ik ben erg benieuwd naar welke invloed dit zal hebben op mn muziek. los daar van kijk ik er heel erg naar uit om het te proberen, kan misschien een hobby op zich worden voor't zelfde geld zwier ik hem na 6 maand weer buiten, we zullen zien... Eerst eentje vinden!
door beperkingen kan je wel inventiever worden qua oplossingen maar niet creatiever qua muziek maken want opnemen is gewoon opnemen daar is weinig romantisch aan... ik ga dus mee met sunny in deesche...
ouderwetse ADAT klonk ook prima en bijna net zo spartaans als tape
zo'n adat machine is mischien ong. net zo duur als 1 nieuwe 16 sporen (1 inch ) tape van een half uur
maar ja, het is wel vet natuurlijk zo'n dikke tape recorder
succes en laat nog eens weten wat het is geworden
Happy hunting Eau!
Het heeft me een half jaar gekost maar ik heb er ook eentje gevonden (24 track dan).
Kijk ook even op www.gearslutz.com
Je moet je wel eerst registreren, anders kan je de "te koop" rubriek niet in.
Nu en dan zijn er mensen uit de contreien hier die ook eentje te koop stellen.
Cheers!
Exo.
Ik heb voor een moderne 24 kanaals (simultaan) HD recorder van Fostex gekozen, en ik zou niet meer naar tape willen. Geen eindeloos gezoek waar dat stukje stond, geen eindeloos terugspoelen, geen duur onderhoud en dure tape...En toch ook geen PC.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.