• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ruil: MINT SUNSYN MK1 V2.02, voor JUPITER 8 met midi of ARP 2600.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

markaugust

Stamgast
heb een perfecte sunsyn, de mooie eerste grijs oranje versie, maar wel helemaal geupdate naar hedendaags behoren. deze synth van jomox was geplaagd in t verleden, maar sinds deze update (al had ik daarvoor persoonlijk met deze ook weinig problemen, tunen was wat lastig) werkt ie echt compleet probleemloos.
hoef m zelfs bijna niet meer te tunen., doe t nu via automatische algoritme van de update 1 keer in de maand, voor de goeie orde meer.

pracht van een synth, apart geluid en zo zeldzaam als t maar kan.
plus minus 200 van gemaakt en sinds deze update gewoon echt betrouwbaar.

toen jomox m update werdt mij nog verteld dat dit een erg goeie was in vergelijking met sommige andere qua sound. ben ik t geheel mee eens, maar wil toch eens voorzichtig kijken of er animo is voor een ruil met iemand die 1 van bovengenoemde synths wel wil opgeven om s met deze te kunnen spelen.
staat alleen wel hier in berlijn, daar ook te checken en beluisteren.
ben met kerst wel weer in NL, maar als daarvoor; dan zou er iets anders op gevonden moeten worden, zou t tot een deal komen.

denk nu echt alleen aan ruil, maar richtprijs 5000 e

eventueel is een perfecte code 8 of een mooie xpander + 3000 ook een optie.

prachtig aanbod van een arp 2600 uit USA als ruil via gearlsutz, moet alleen wachten tot februari tot ie s een keer hier is. en heb graag wat sneller een ouder geluid voor de treks waar ik nu mee bezig ben. dus hoop nog op een dichterbijere mogelijkheid. dat ik m wil ruilen doet niks af van hoe machtig mooi dit ding is. 1 vd spannendste polys en zoveel plezier om op te werken!
als ik geld had voor meerdere van dat kaliber hield ik m op zeker. geluid als geen ander. electric fizzy organic to the max.

opties

jupiter 8 m midi
arp 2600 m keyboard
SE code 8
SC pro 5 met cash
xpander met een boel cash
jupiter 4 met een hele zooi cash

memorymoog plus lann.

lijkt erop dat ik ga wachten op een prachtige arp 2600 uit de usa begin lente volgend jaar, maar eerder zou toch ook nog mooi zijn. dus toch nog s een bump.

inmiddels alleen nog geinteresseerd in jupiter 8/ arp 2600/ octave voyetra

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back