markaugust
Stamgast
heb een perfecte sunsyn, de mooie eerste grijs oranje versie, maar wel helemaal geupdate naar hedendaags behoren. deze synth van jomox was geplaagd in t verleden, maar sinds deze update (al had ik daarvoor persoonlijk met deze ook weinig problemen, tunen was wat lastig) werkt ie echt compleet probleemloos.
hoef m zelfs bijna niet meer te tunen., doe t nu via automatische algoritme van de update 1 keer in de maand, voor de goeie orde meer.
pracht van een synth, apart geluid en zo zeldzaam als t maar kan.
plus minus 200 van gemaakt en sinds deze update gewoon echt betrouwbaar.
toen jomox m update werdt mij nog verteld dat dit een erg goeie was in vergelijking met sommige andere qua sound. ben ik t geheel mee eens, maar wil toch eens voorzichtig kijken of er animo is voor een ruil met iemand die 1 van bovengenoemde synths wel wil opgeven om s met deze te kunnen spelen.
staat alleen wel hier in berlijn, daar ook te checken en beluisteren.
ben met kerst wel weer in NL, maar als daarvoor; dan zou er iets anders op gevonden moeten worden, zou t tot een deal komen.
denk nu echt alleen aan ruil, maar richtprijs 5000 e
eventueel is een perfecte code 8 of een mooie xpander + 3000 ook een optie.
hoef m zelfs bijna niet meer te tunen., doe t nu via automatische algoritme van de update 1 keer in de maand, voor de goeie orde meer.
pracht van een synth, apart geluid en zo zeldzaam als t maar kan.
plus minus 200 van gemaakt en sinds deze update gewoon echt betrouwbaar.
toen jomox m update werdt mij nog verteld dat dit een erg goeie was in vergelijking met sommige andere qua sound. ben ik t geheel mee eens, maar wil toch eens voorzichtig kijken of er animo is voor een ruil met iemand die 1 van bovengenoemde synths wel wil opgeven om s met deze te kunnen spelen.
staat alleen wel hier in berlijn, daar ook te checken en beluisteren.
ben met kerst wel weer in NL, maar als daarvoor; dan zou er iets anders op gevonden moeten worden, zou t tot een deal komen.
denk nu echt alleen aan ruil, maar richtprijs 5000 e
eventueel is een perfecte code 8 of een mooie xpander + 3000 ook een optie.