knoppen

j.baars

vintage eigenheimer
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
ik ben nu alreeds weer enkele uren aan het zoeken naar leveranciers van een beetje fatsoenlijke knoppen.
blijft knap lastig.
suggesties?

ook buitenlandsche leveranciers zijn welkom, mits de verzendkosten normaal zijn.

:mega:

musikding.de verkoopt het nodige.

verder kun je via de groothandels aan knoppen komen zoals van Rogan (Buchla). Het jammere blijft dat goed frontplaatmateriaal gewoon kneiterduur is...

Heiko

ik zoek eigenlijk van allerlei knoppen, ook voor de 144 en 158

maar hier in nederland is het een beetje een drama wat er te koop is, ook bij farnell.

allemaal dezelfde , redelijk afzichtelijke hobbie knopjes.

:mega:

Laatst gewijzigd:
Al die mooie oude knoppen komen van Rogan knobs. Er zijn group buys op Muffwiggler van tijd tot tijd om aan die knoppen te komen. De knoppen zijn niet al te goedkoop maar zien er wel super uit. Bv de knoppen van de 259 :) De nieuwe Buchla knoppen zijn ook van Rogan...

Ik vind zelf deze wel mooi voor op mijn 259 kloon (mede omdat de kleine knopjes ook mooi zijn tov van de grote knoppen...)

http://www.musikding.de/Knobs/Knobs-Plastics-15mm/Black-Fluted-33::760.html

Heiko

Ik wil ooit nog knoppen zelfmaken :-)
Ik kan een orgineel inscannen als 3d model.
Hierna kan ik een gietmal frezen, en ben je volgens mij al snel opweg ...
Ik zoek nog mooie knoppen voor de fairchild 670, ook zo duur op ebay !

ja, die zijn allemaal erg lelijk, en vaak met niet passende schroefjes enzo, heb ik gemerkt.

( zo had ik vorig jaar een lading best aardige knopjes van newtone, alleen de schroeven staken een eind uit de behuizing, dit tenminste als je ze al kon aandraaien, want ze pasten ook niet helemaal)
reclameren ging ook niet, aangezien ik ze langer dan 2 weken had....

:koffie:

Back