Preset spotting...wie?!

Je moet de media ook gewoon verder volledig negeren, enkel op zoek gaan naar dat wat wel ok is.

Zie ook gitaarsolo's en drumsolo's of de goede oude jankende saxofoon, waar zijn ze gebleven?

Gelukkig zijn er ook nog jonge bands als Handsome Poets die een stevige synthlead niet uit de weg gaan.

Ik mis de synths van de Simple Minds.. Bv, New Gold Dream (1982). Maar ook eerder werk zoals Sister Feelings Call is magistraal.

Ik weet ook niet wat het is, het lijkt wel of alle bands tegenwoordig op safe spelen ofzo, dus dan worden synths gezien als "te moeilijk" oid..
Ach ja. we moeten het nu hebben van Blof (braak) en Caro Emerald (nog meer braak) ofzo...

Maar dit vind ik dan wel weer heel mooi, en veel synths

En

En

Allemaal van de laatste jaren, allemaal synths... Maar niet echt mainstream behalve die eerste dan.

Toch zouden de 'vroeger was alles beter' aanhangers eens kritisch een avondje VH1 Classic moeten kijken ofzo ... die eindeloze stoet boybands uit de jaren '90, de 2 Unlimited blond-meisje-met-zwarte-rapper-eurohouse klonen uit dezelfde periode, de snel-geld discohitjes van eind jaren '80 ... ellendige muziek is van ieder tijdsgewricht.

Laatst gewijzigd:
Back