Nette Casio CZ 5000

Status
Please reply by conversation.
Thanks..

Beetje te ver alleen. Is die op de sequencer na t zelfde als de 5000?

Mag dus ook een 3000 zijn aangezien ik de sequencer niet hoef.

De CZ-1 is de vetste is een CZ 5000 + velocity en aftertouch.
Heb er 1 gekocht voor 50€ ben er erg blij mee.

160€ is nog steeds een goede deal. max 200€

CZ1 is ook wel redelijk zeldzaam aan het worden denk ik.

Je kan de patchen ook een naam geven, dat is handig.
Er is wat meer preset gegeugen beschikbaar (niet zeker)

Toetsenbord gebruik ik vaak als master/midi controller, is zeer goed.

Een leuke bak voor het geld

:okdan:CZ1:okdan:

Heb er vandaag 1 opgehaald.. stond onder keyboards op MP :)

CZrider op de atari en editten maar.. wat een toffe bak!

Congratz!! Heb zelf een CZ-1 sinds een paar jaar.. en een CZ-101 wat mijn eerste poly was :)

Nog een paar vette geluidjes voor de CZ seris.. mocht je zelf geen inspiratie hebben ;)

Thanks! Kan geen genoeg krijgen van de demo's van Wheelrock.. Ook DE reden dat ik er 1 wilde!

Dit zijn wel hele vette demo's, zo klinkt mijn CZ3000 zeg maar niet droog out of the box. Beetje misleidend. Desalniettemin gaat de 3000 er alleen uit als ik ooit een betere CZ koop.

Dit is wat meer representatief:

Een dikke laag kaas uit de presets, maar genoeg bite, warmte en laag te horen. Je komt gewoon sneller tot bruikbare resultaten dan met een vergelijkbare DX

Klinkt idd. wel heel erg gemasterd en al.. maar hier zie en hoor je m ook de sony hrmp5 gebruiken..

Haha dik belegen kaas uit de presets idd :)

Zo.. die Wheelrock doet echt coole dingen met de CZ.. :halleluja
De fx verfraaien het wel wat idd.. klinkt het wel meer exiting.. delaytje hier en reverbje daar.. dat kan wat misleidend werken.. mee eens.
En daarbij komt natuurlijk ook nog het feit dat ie onwijs mooie, mysterieuze harmonieën weet te creëren.. dat maakt het extra aantrekkelijk. :)

Ja absoluut een goed muzikant! Geloof zeker dat dit met de CZ gemaakt is, maar volgens mij is er wel gedubbed.. kan dat niet uit de comments halen.. die doen je geloven dat dit met de CZ5000 sequencer alleen is gedaan? Die heeft volgens mij niet eens een quantize functie.

Had vandaag zelfs 1 van de melodieen in mn hoofd zitten van zijn demo's. Echt belachelijk goed!

Status
Please reply by conversation.
Back