• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet VS met ROM en RAM cartridge/moogerfooger MF104Z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Seanneman

Stamgast
Mooie Prophet VS te koop met ROM cartridge, RAM cartridge en originele handleiding.
Echt een mooie complete set met deze super synth; ik denk aan een prijsje van 1500 euro.
Evt ruil voor perfecte Roland D 50?!

Daarnaast Moogerfooger MF104 Z analog delay; gaaf effect voor wie te weinig vertrouwen heeft in Space Echo's maar wel wil verdrinken in Echo. Met handleiding en doos, eigenlijk zonder krassen als nieuw voor prijsje van 410 euro!

Maak me los!! En wel voor ik spijt krijg! :okdan:

foto's MF104Z

foto's MF104Z

Mods, excuus maar was de foto's MF104 Z vergeten! Vandaar dit 2e bericht Foto op 16-09-12 om 11.25.jpg

Foto op 16-09-12 om 11.23.jpg

Foto op 16-09-12 om 11.23 #4.jpg

VS blijft, MF nog steeds beschikbaar

VS blijft, MF nog steeds beschikbaar

DeVS blijft lekker hier, maar de MF is nog steeds te koop! :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back