Hooihuis
Acta est fabula
Ik heb zelf nog een originele Acid Junkies carton bass. Zelfbouw !
Die heb ik ook nog ja...toch weer eens luisteren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zelf nog een originele Acid Junkies carton bass. Zelfbouw !

Heb er een te leen met de handtekening van DJ Pierre(Phuture, Phuture Phantasy Club, Pierre's Pfantasy Club, and Photon Inc)

Op mijn Linndrum staat achterop Saskia en Serge... wil je er nu meer voor geven Egres![]()

bambam ... is dat niet die gast van UC records ? Dat wat door dj paul naar NL is gebracht en iedereen "rotterdam tekno" ging maken ?
Wat volgens mij uiteindelijk weer richting hardstyle is omgevormd met hulp van de italianen tot wat het nu is.
Heb er een te leen met de handtekening van DJ Pierre(Phuture, Phuture Phantasy Club, Pierre's Pfantasy Club, and Photon Inc)

Op mijn Linndrum staat achterop Saskia en Serge... wil je er nu meer voor geven Egres![]()
op stond;-]of Prince...![]()

ik dacht dat Jean een geintje maakte maar ik heb de 303 zelf gezien en in mn handen gehadHeb er een te leen met de handtekening van DJ Pierre(Phuture, Phuture Phantasy Club, Pierre's Pfantasy Club, and Photon Inc)

Van George O. begreep ik dat hij halverwege jaren 90 een SH101 tegen een TB303 heeft geruild omdat Paul E. het programmeren van de 303 zo klote vondmis ik hier iets 6000 $ en dj paul en tb 303 in een zin!?????????????