Schoppenheer & Opin Draconis - We zullen doorgaan

SchoppenHeer

Stamgast
Ha SF
Dankzij dit forum kwam Opin te weten over mij. Dus allereerst bedankt voor dat.
Voor mij was er muzikaal meteen een klik en dit nummer kwam tot stand. Hoogstwaarschijnlijk gaat er voor dit nummer dit weekend een clip geschoten worden.
De beat is voornamelijk van Opin Draconis, ik heb wat extra drums toegevoegd nog en de vocalen en uiteindelijk de mix.

Genoeg geluld,
hier het nummer

http://schoppenheer.bandcamp.com/tra...-draconis-beat

hey thnx
Ik ga dit weekend een videoclip opnemen voor dit nummer. Ik doe mee met het 48 hour music video competitie ding.!

Klinkt wel goed, bekende baslijn.

De beat is vet.. en ook je rap is goed.. dat dramatische theatrale is weg..
Je rapt erg makkelijk... je zinnen zijn complex maar je flowt in tijd met de beat..

Hele vette track..

dank je wel man. Ik ben mn stem wat rustiger gaan gebruiken.
Hoe ik mn stem gebruik op het vorige album heb ik zelf nu ook wat moeite mee.

Ik denk dat ik sowieso niet de meest smoothe rapstem heb, maar ik hoop maar dat mensen daar over heen kunnen luisteren en dat ik vooral de tekst over kan brengen.

En zie hier de videoclip

Ben het zelf niet echt met een hoop dingen in de clip eens alleen.
Maar goed, het moest binnen 48 uur gemaakt worden vanwege een competitie en het regieteam dreef haar zin door!

Kan wel wezen, maar toch respect dat je hier een compleet product neer zet. Clips kunnen altijd hipper, maar hier hoef je je zeker niet voor te schamen, doe het je niet na!

supervet, precies op de plek waar je staat stond ik eens met een dj set tegen klassieke violist te battelen voor een film opname.

Anywayz de track is heel vet en de teksten ook.

heb alleen 2 kleine puntjes, ik hoor soms de cuts van de rap takes en is de timing niet helemaal lekker en de bas heeft niet veel definitie (kan mischien door youtube komen).
Hoop dat je er wat aan hebt, maar vind het super vet verder:halleluja

Ik heb zelf ook problemen met de bas
Opin draconis die de beat heeft gemaakt heeft me nog steeds de sporen niet gestuurd, dus ik kon de bas moeilijk aanpassen. Voor de affe albumversie wil ik inderdaad de bas er harder in mixen!

Ik had de vocs nog iets meer pressence in de mix gegeven en het laag nog even aangepakt. Coole sound, mooie lijnen. En het begin van dit nummer had meteen mijn volle aandacht. Die track heeft volgens mij echt potentie.
Clip met een verhaal ook...ok je had maar 48 uur ;-) maar dan nog.

Klasse!

ik vind je stem beter zo
wel hou ik een beetje t gevoel dat er een track is waar je overheen rapt.. t zou meer samen mogen komen her en der
de nootjes van de groove vink een beetje belegen. hoe hard je ook je best doet, daar kom je niet vanaf. zou wat vetter mogen
draconis ff een schup geve

Nummer is best wel lekker! :)

Heb echt niet veel met NL'se rap, maar vind jouw (rap)stem echt wel okee! Ook qua teksten niet zo 13 in een dozijn.

Clip...sja... :D

Thnx
Ik ben ook niet blij met de clip. Ik had het zelf heel ander voor ogen.
maar het het was een competitie. we hadden maar 48 uur. Regieteam draafde eigen zin door et voila

A ja.. jij HEBT tenminste een clip! :(

Idd, hoewel ik er geen verstand van heb.. Vind ik de tekst beter om aan te horen.
Maak je meer indruk wanneer je soms boos rapt, dan wanneer je dat altijd doet? :koffie:

true true
maar was ook niet blij met de klankkleur die mn stem krijgt als ik met teveel energie rap. Dus een tandje lager is denk ik wat prettiger voor de mensen om aan te horen.

Back