Herfstmuziekje..

Wat kleine details verbeterd.. :koffie:
Is het inmiddels alweer lente?

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-34-8

Geeft niet hoor! :-P En ik ben hetero.
Heb echter nog niet meegemaakt,
dat dames in zwijm vielen voor m'n muziekjes.. :S

LOL
nog niet echter meegemaakt dat dames in zwijm vielen voor jou muziek, heb ik ook, en ik maak homo tracks voor hetero luisteraars :mega::{:luv:

En nu de feedback; het gaat iets beter, je kunt tenminste een leuke sfeer creëren. Welk DAW gebruik je voor je nummers (over het algemeen)?

En nu de feedback; het gaat iets beter, je kunt tenminste een leuke sfeer creëren. Welk DAW gebruik je voor je nummers (over het algemeen)?
Ik gebruik een wat oudere versie van MuLab. Toen de gratis versie nog 32 bits renderde.. Verder vind ik het een lekker eenvoudig programma die met 'n skin er best redelijk uitziet. En af en toe een bugje... Ik gebruik een aantal gratis VST's om het wat ingewikkelder te maken. Wat ik leuk vind, is dat ooit na een mailwisseling met de maker, een opmerking van mij ook in het programma werd verwerkt.

Hij wordt steeds beter...Ik hoor de blaadjes vallen en voel de najaarswind in mijn haren...
Vind 'm eigenlijk iets te vrolijk worden voor een herfstmuziekje...
Misschien komt er nog een vervolg op! :eureka:

Laatst gewijzigd:
Ojee... @#$%^$!

Ik vind het weer ff helemaal nergens naar klinken.
Het trackje gaat offline!!

Ben vanavond weer 'ns naar nieuwe gratis plugins aan het surfen geweest.
Dat doe ik af en toe..

What goes up, must go down maar wees gerust, het omgekeerde is evenzeer waar ;)

Dus dacht ik laat ik 'm wat sneller maken. Dan is de ellende vlugger voorbij! :eureka:

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-34-13

Ik bevind me nu in de altijd maar terugkerende ergernisperiode,
wanneer ik weer een trackje heb gemaakt...

Ik bevind me nu in de altijd maar terugkerende ergernisperiode,
wanneer ik weer een trackje heb gemaakt...

Fijn als een mens zichzelf wat begint te kennen ;)
Wel, om eerlijk te zijn.... doe mij maar opnieuw de trage versie. Daar kon ik zowat op wegdromen :z
Die snelle versie is niet mijn ding:(
Je track is allesbehalve ellende! :W

Cheers!
Exo. :mega:

Wel, om eerlijk te zijn.... doe mij maar opnieuw de trage versie. Daar kon ik zowat op wegdromen :z

Cheers!
Ja hoor... Heb ik daarvoor alles opnieuw gerenderd? :S
Dat blijft een tijdrovende bezigheid met m'n pctje....

Proost!

Ok, voor de luisteraar die liever 'wegdroomt', heeft 't pctje nog ff staan pruttelen..

Een langzame versie:

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-34-13-slow

Even off topic: Waarom stop je niet eens met denken en ga je lekker op je gevoel aan de slag. Nummer af? Klaar! Next. Het is prima zoals het is.

Mijn opa zei altijd "Nicht aergern, nur wundern". En gelijk had de beste man.

Nice! :okdan: :z

P.S. Je draadje heeft ondertussen wel al meer dan 900 hits! :W

Cheers!

Ojee, zou ik dan toch beroemd worden? 8)
Echter de tracks zijn nog niet zo vaak afgespeeld!
Rara hoe kan dat? :-S

Even off topic: Waarom stop je niet eens met denken en ga je lekker op je gevoel aan de slag. Nummer af? Klaar! Next. Het is prima zoals het is.

Toch kan de finishing touch nog best wat tijd in beslag nemen hoor..
Zoals op dit moment het dilemma van het tempo.

En als ik puur op mijn gevoel aan de slag zou gaan,
dan smijt ik 't pctje misschien het raam uit!
Dus laat ik ook maar m'n verstand gebruiken.. :-P

Laatst gewijzigd:
Haha. Tuurlijk, aan elke track kun je zaken blijven verbeteren. Dat is ook niet wat ik bedoelde te zeggen. Mijn punt was eigenlijk dat je vaak min of meer tevreden bent als je een track gaat posten en een dag later droevig van je eigen productie wordt. Volgens mij komt dat van het denken. "Wat zouden anderen ervan vinden?""Oh jee, waarom krijg ik geen positieve feedback in mijn eigen omgeving?" "Ik hoor nog van alles dat niet goed is" En dat is gewoon jammer. Neem gewoon wat meer afstand joh en neem die gedachtes mee naar een volgende track in plaats van deze.

Mijn punt was eigenlijk dat je vaak min of meer tevreden bent als je een track gaat posten en een dag later droevig van je eigen productie wordt.

Ach, ik troost me met de gedachte dat sommige mensen jaren doen over 1 track!
En dat ik me ga ergeren aan mijn eigen muziekjes, ligt vast aan mijn wispelturig karakter.. En ook dat ik in een andere bui de muziek maak, dan dat ik er later naar luister. Dat zou jij als Dr. wel gediagnostiseerd kunnen hebben! :-P

Maar, het houdt me van de straat en uit de kroeg..
Dus al met al ben ik nog niet afgekickt van dit tijdverdrijf.

Ik ben inmiddels er wel achter waarom echte artiesten, zo smachten naar een applaus!
Want ik vraag me soms wel af wat voor zin dit tijdrovend gepruts heeft...

Nou hij's nu wel klaar, vind ik! :W
U ook?

http://soundcloud.com/scepticist/just-a-loop-34-slow

9r0jyt.jpg

Back