Tim and the ocean - Paralized Paradise,in the drone of dawn

flyweight

SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
http://soundcloud.com/midbrain/paralized-paradise-in-the

Hallo allemaal, heb weer eens wat inelkaar geflanst.

de komplete mix heb ik iets overstuurd op cassette.

het is een eerste opzetje en alle kritiek is welkom.

wil er wel aan werken want denk dat het wel iets goeds kan worden.

Sorrie Baars heb weermijn gitaar nie gestemt
:mega:

Lekkere bult herrie
Ik vind de vocals wat tegenvallen
Die kunnen een tandje extremer in welke richting dan ook
Miscchien ook strakker en meer energie, meer kleuring
Ietsje te rommelig voor mijsmaak.. Zou wat meer NiN mogen

ja idd heb gewoon ter registratie ingeblerd.

Om in ieder geval de intentie te behouden als ik wel een zing bui heb.

heb nog niet echt een lijn gevonden.

Ik vind hem leuk maar de vocals... NOT! Ik snap de bedoeling hoor maar dit maakt het nummer iets geschikter voor een ander topic. Sorry dat ik te direct ben.

Integendeel vind ik de rest interessant, ook al de gitaren net wat vals zijn... De intro geeft je eigen sound en dat vinyl-cassette sound vond ik kewl!

sorrie voor wat iedereen kan horen dat de vocals shit zijn.

met wat eppo effect erbij :D

nou ja het is een eerste opzetje... ik soor me nu all aan het effect.. iets teveel in max msp lopen klooien.

het is gewoon een bak herrie, die vocalen kan ik veeeeeeeeeeeeel beter daar kom ik terug..

in ieder geval bedankt voor het luisteren. :mega:

met wat eppo effect erbij :D

nou ja het is een eerste opzetje... ik soor me nu all aan het effect.. iets teveel in max msp lopen klooien.

het is gewoon een bak herrie, die vocalen kan ik veeeeeeeeeeeeel beter daar kom ik terug..

in ieder geval bedankt voor het luisteren. :mega:

Dat effectje vond ik juist cool, met een andere zang zal best goed werken, let's keep it coming!

Sorrie Baars heb weermijn gitaar nie gestemt

Ja, da´s natuurlijk weer behoorlijk kut he?

:D

nee hoor, geintje, het klinkt eigenlijk best goed, alleen die zang:okdan:

Misschien wilt Pablo wel iets vets voor je inzingen *kuch*

Ik heb een "wachtlijst" :( ... en "believe or not" zit ik tegenwoordig meer achter de toetsen dan de microfoon... :D

Als de TS vraagt, maar als hij wat iets moeite voor doet zou zelf kunnen inzingen... :mega:

@septicist en Baars, bedankt voor het compliment.

Had dit in een dag gemaakt en helemaal aan het eind effe iets ingebrult, beetje teveel van het goede maar ga het zelf inzingen.

Waarschijnlijk ook wat meer modular geweld en scratches erbij. nog andere ideeen?

Inderdaad fijn stukje muziek. Klein puntje van kritiek: over de gehele track heb ik soms wat moeite met de timing. Dit is in de guitaar terug te horen, maar ook in die dikke zaag. Dat ding heb je net iets voor de tel getimed, waarschijnlijk je bedoeling, maar het stoort (vergeef het me maar :)). En als hij stopt, klinkt het wat abrupt. En die guitaar vind ik best fijn gestemd zo hoor. :okdan:

Drumtrack vind ik heel lekker, die sleept fijn. Mag misschien een tikkie harder.

Ben benieuwd naar het eindresultaat.

lekkere track!​

Krijg er een beetje een 'death wish" soundtrack gevoel bij :okdan:

death+wish+1974.jpg

Wel lekkere track als achtergrondmuziek, persoonlijk voor mij niet iets om echt hard te zetten.
Wellicht nog een paar harde solo's erin? :) (Vocals heb ik ook niet gehoord)
de komplete mix heb ik iets overstuurd op cassette.
Hm, intelesting. Goeie cassettedeck dan.

wat moeite met de timing. Dit is in de guitaar terug te horen, maar ook in die dikke zaag. Dat ding heb je net iets voor de tel getimed, waarschijnlijk je bedoeling, maar het stoort:okdan:

Ja IDD de bas en gitaar zijn erg drukkend gepeeld.

Op een een of andere manier kan ik me er niet aan storen en vind ik het juist fijn in de groove passen.

Het ook in het belang om zo het tweede akkoord dan juist weer wat te laat te spelen een lekkere grooven te krijgen

Misschien moet ik de kick dan ook iets verplaatsen. om eerlijk te zijn is de drumbeat 1 loop. Die ga ik natuurlijk nog uitwerken.

Back