Gnome Attack

Kan de pagina niet vinden.

De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd, tijdelijk niet beschikbaar of de naam ervan is gewijzigd.

waarschijnlijk foutje in de link, of je mag van die webspace niet via een andere site een bestand downloaden.

EDIT: nu doet ie het wel! (was je nog aan het uploaden?)

EDIT2: en dan nu mijn mening:

Klinkt op zich goed! (het is alleen niet echt mijn muziek)
Op een gegeven moment had ik het gevoel dat er een verandering in de muziek moest komen, maar die kwam maar niet. Alsof het een iintro is van een paar minuten. Maar daar is het misschien Ambiant voor.
Je hebt flink gebruik gemaakt van de mogelijkheden die stereo biedt. Zelf ben ik daar niet zo erg gecharmeerd van. Maar storend is het niet. Al met al een goede track!

vet goe !!!
die percussie is best wel cool.
maar waarom bouw je weer af na 3 min en 40 seconden????
je kan nog vele kanten op dan denk ik. en hem dubbel zo lang maken :z
misschien nog een subtiele break ofzo met die zware percussie?? maar het
is waarschijnlijk de bedoeling niet om dat te doen.
maar hij is wel lekker hoor :biertje:

greets isnieZot

thx
ja weet niet, vond 'm wel goed zo, anders istie niet meer interessant
(maar ok, dingen opbouwen vind ik wel altijd het leukst om te doen :))

mooie track

Zowee! Kippevel!

Erg veel gelijkenis met Brian Eno.

Nog het mooiste is dat het met een synth is gemaakt. Dat hoor je wel een beetje maar het valt niet echt op of zo.
Bijv die slapbas pas net niet maar da's dan ook kwestie van smaak. Die gepitchede geluiden zijn erg mooi.

Je hoort dat gepande geluidje (toms ofzo)idd beter door de hoofdtelefoon, maar zonder hoofdtelefoon lijken ze soms wel weg te vallen. Misschien kan je hetzelfde geluidje nog een keer eronder zetten maar dan volume (veel) zachter en zonder l/r panning. De gepitchte geluidjes zijn lekker, mooi gevonden. Voor de rest, lekker sfeertje maar wel te kort om er helemaal 'in' te geraken! Geeft wel een beetje een onbevredigend gevoel, imho... :)

Klinkt goed. De compositie kwa indeling zou misschien iets sterker mogen, maar de compositie kwa geluid is erg mooi gedaan. Ik vind die slapp-bass juist wel goed passen. Het geeft een beetje het idee van een opmaat voor een opkomende beat, maar het wegblijven van de beat maakt het wel spannend.

Zo zie je nog eens de kracht van een enkele synth!

Origineel geplaatst door Bahamut
thx
ja weet niet, vond 'm wel goed zo, anders istie niet meer interessant
(maar ok, dingen opbouwen vind ik wel altijd het leukst om te doen :))

No way... op 4.22 min. de schaar erin een verder gaan... hij is zwaar relaxed!! Maar hij mag zeker een minuut of 3 a 4 langer. :)

Back