Reparatie Amsterdam

MasTering

Stamgast
Hoi luitjes, ik heb al een tijdje wat spullen liggen die wat aandacht nodig hebben. Ik zou het liefst de reparaties zelf uitvoeren maar dat gaat de komende tijd nog niet lukken vandaar dat ik iemand zoek rond Amsterdam die het voor me kan uitvoeren.

Het gaat om de volgende spullen,
Juno, enkele toetsen werken niet, ik ga er van uit dat het stof is.
SSL compressor met turbo en sidechain, hiervan is de make up knop stuk en het geluid kraakt.

Heb je tijd of weet je iemand stuur me a.u.b. dan even een mailtje.
Alvast bedankt,:mega:
Edward

Hoi Reddread en SynnyS, alvast bedankt voor jullie hulp. Hengelo is mij iets te ver weg maar bedankt voor het aanbod. Ik heb de treat doorgelezen Reddread maar ik kon niks vinden in de omgeving van Amsterdam.

Ik zou meneer Baars vragen indeed.

Manana teknik?

grapje ?
maar er zijn inmiddels enige betrouwbare adressen genoemd , in de buurt van amsterdam, lijkt mij dus geregeld :erm:

Repa

Repa

Ik kreeg laatst deze door: http://www.synthsnstuff.com en artefacts.nl in den bosch. 1e zit in 020, de andere den bosch.

Ik heb met beiden (nog) geen ervaring.......

Ik kan me herinneren dat Marc Marc nogal absurde prijsstellingen hanteerde, van synthsnstuff, onder het mom van ik doe de spullen van Marco Borsato...

Artefacts in Den Bosch is een aanrader. J. Baars in Castricum heb ik ook prima ervaringen mee. Verder zou je nog kunnen proberen bij Boemtsjak..

reparatie amsterdam

reparatie amsterdam

Ik kan me herinneren dat Marc Marc nogal absurde prijsstellingen hanteerde, van synthsnstuff, onder het mom van ik doe de spullen van Marco Borsato...

Beste "154" en Forumleden,

Dit lijkt me een goed voorbeeld dat forumleden anoniem van alles kunnen roepen zonder een deugdelijk grond (dit forum is geen deugdelijke grond met al de azijnpissers en zij die de nar uithangen). Het zal ongetwijfeld een oprechte opmerking zijn geweest maar, een roddelrubriek ontstaat wanneer de ene mens de ander na-pagaait zonder zich op de feiten te richten dan wel daar kennis van te hebben.

Ik steek al mijn collegae reparateurs c.q. gedreven mensen een hart onder de riem om vooral door te gaan met het goede werk: om oude synth‘s weer goed werkend te krijgen opdat zij die er mee aan de slag gaan willen op een creatieve muzikale wijze. Geld in deze is relatief begrip.

Het is een mooie manier om eerlijk je brood te verdienen en ook nog eens je klanten heel blij te maken. Ik kan het me niet mooier bedenken in iets dat realistisch is.

Marco Bossato?
Die is welkom zoals iedereen dat is!

Met vriendelijke groet,

Marc Marc

Marco Bossato?
Die is welkom zoals iedereen dat is!

dank je marc, maar dat wist ik toch al !
verder niet teveel aantrekken van de overkritische leden, er zjn er ook bij die het gewoon leuk vinden en/of graag wat bijleren b.v
dus alvorens allen te hervervallen in overgegeneraliseerde stigmatiseringen:
have a cup

vriendelijke groet, Marco B

( alias sunny , alias..etc, etc )

Heb je een prijslijst online staan, Marc? Zie graag het tegendeel bewezen, goede en betaalbare reparateurs zijn meer dan welkom in de regio. De reactie was naar aanleiding van een lijstje wat mij wat overdreven leek qua prijsstelling, maar wellicht zit ik er naast?

En anoniem ben ik niet echt hoor, neem al op als 154 sinds jaar en dag, met naam en toenaam...

Heb je een prijslijst online staan, Marc? Zie graag het tegendeel bewezen, goede en betaalbare reparateurs zijn meer dan welkom in de regio. De reactie was naar aanleiding van een lijstje wat mij wat overdreven leek qua prijsstelling, maar wellicht zit ik er naast?

En anoniem ben ik niet echt hoor, neem al op als 154 sinds jaar en dag, met naam en toenaam...

Beste 154,

Ik ben benieuwd welke lijstje dat dan is.

Inderdaad, bij nadere studie blijkt het niet echt anoniem te zijn dus. Oeps ;-)

Met vriendelijke groet,

Marc

Back