Yo hier ik....

cool catscan! :halleluja

welkom

Origineel geplaatst door endonyx
uuuhm en of dat kan!!!

moet je hem alleen laten modificeren , dan kan je dingen tunen en ook de decays langer laten maken en al,
moet je anders maar aan leon (JDA) een keer vragen die kan je dat wel vertellen waar dat kan (ka hij zelf ook wel)

Weet je wel zeker dat dat bij de hihats kan......het zijn dan wel samples maar er staan geloof ik nog 3 analoge lowpass filters in serie achter, die moeten in principe ook meedoen anders gaat het wazig klinken.

Nou die expander moet ik nog plaatsen....maar ik gebruik zeker geen 56 kanalen tergelijkentijd!!!!!
Ook geen 32 denk ik hehe.....het scheelt me gewoon dat ik niet de hele tijd moet patchen :)

Origineel geplaatst door bikkel
Weet je wel zeker dat dat bij de hihats kan......het zijn dan wel samples maar er staan geloof ik nog 3 analoge lowpass filters in serie achter, die moeten in principe ook meedoen anders gaat het wazig klinken.

ja hallo vriend dat weet ik toch allemaal niet ehehehe ... ik weet dat dj zany dus ook een gemodificeerde heeft trouwens en hij heeft vaak live in zijn tracks bv. met de toonhoogte van zijn crash en dergelijke zitten spelen, wellicht dat dat niet bij de hihats niet kan dan, maar wel dat je 909 flink te modificeren is qau toonhoogtes en decays.

Origineel geplaatst door bikkel

volgens mij geen filters meer achter het chippie hoor...het geluid wat je hoort komt zo uit de 6 bit rommetjes.
Dus het kan wel volgens mij... maargoed, daas allemaal offtopic ;)

welkom hier:L

Origineel geplaatst door STicKX
volgens mij geen filters meer achter het chippie hoor...het geluid wat je hoort komt zo uit de 6 bit rommetjes.
Dus het kan wel volgens mij... maargoed, daas allemaal offtopic ;)

Die filters filteren dacht ik juist dat 6 bitterige er een beetje uit....allerlei overtonen die er inkomen door de lage resolutie. Ook analoge VCA's trouwens.

Back