• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

PLG150-AN te koop of ruilen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VasC

Dat smurfen we...
Wegens overstap naar Mac werkt mijn editor software niet meer voor de PLG150-AN en dat is erg jammer.

Het board kan onder andere in de CS6x en Motif ES. Met deze kaart heb je feitelijk een AN1x in je synth er bij, maar dan wel met een aantal extra's. Onder andere de multi saw.

Je kunt zonder problemen patches inladen, alleen maak je gebruik van de effecten van de host synthesizer.

Ik wil er €175,- voor hebben of ruilen tegen een AN1x in mint conditie (ik houd van het geluid). Dan ben ik bereid €50 bij te betalen. Lager bieden heeft geen zin, anders blijft de kaart gewoon lekker in de CS6x zitten en werk ik voor het editten wel met een Windows laptop :mega:.

De kaart komt compleet met de bijbehorende software en werkt 100% en is dan ook als nieuw. De kaart kost bij Peter Verspuy nog steeds 244 euro.

Als je de kaart in een CS6x of CS6r wilt plaatsen, dan krijg je ook de Vengeace Soundset er bij (CosmicX).

Last edited by a moderator:
Schopje en bijgevoegd een demo van het board in een CS6x (Venegance Soundset Cosmic X)

Attachments

• soundsets-yamaha-cx.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 109
Tip: Mooi voor onder de kerstboom!

Ruilen met enige bijbetaling van mijn kant met:
Miniak
Blofeld
AN1x is mogelijk

Oja, als iemand een lege Yamaha AN200 (dus zonder de kaart) heeft in zeer goede staat (dus geen gare data knop) dan hoor ik graag je prijs, dan stop ik daar de PLG kaart in en blijft hij hier :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back