• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

kawai k5000s

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

synthiaks

Gepokt en gemazeld
In zeer goede staat. Nieuwste os en incl. floppy's, handleidingen, documentatie en wizoo guide.

625 euro.

Over de prijs valt te praten.

Apparaat staat in Assen en wordt liever niet verstuurd:)

Ben misschien ook wel in voor een leuke ruil met synth.

Had je toevallig die knoppenmatrix er ook bij?

Maar eh, eindelijk eens weer een echte synth. ;)

Origineel geplaatst door shortwave
Die heb je toch alleen nodig voor een rack-versie? De K5000s is de toetsen-versie, volgens mij... ???

Klopt., tenzij je wat anders bedoelt. Deze heeft gewoon een stel realtime knoppen.
Het is een geweldige synthesizer!!

Origineel geplaatst door synthiaks

Het is een geweldige synthesizer!!

Dit is geen commerciële verkoop-praat. De K5000s is een klasse apart.

Ehmm.... ok ik d8 dat het de rack versie was. :)

Daar was toch ook zo'n programma om samples in spectra uit te rekenen en naar die K5000 te sturen?
Weet ff niet meer of het voor Mac of PC was.

Maar ben het met Pim eens. Mooi spul.

Kan enkel maar bevestigen dat dit de meest wrede en onvoorspelbare bak is die je maar kan bedenken.
Deze filter scheurt zonder veel moeite je speakerconussen in 2.

Origineel geplaatst door nick nova
Kan enkel maar bevestigen dat dit de meest wrede en onvoorspelbare bak is die je maar kan bedenken.
Deze filter scheurt zonder veel moeite je speakerconussen in 2.

Daar kan ik me wat bij voorstellen:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back