• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Doepfer Dark Energy I (CEM3394 versie) en Korg TR rack Expanded Acces Module

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Freelander

Ouwe rot
Deze Doepfer Dark Energy I ( CEM3394 versie) is in nieuwstaat en zit compleet met alle toebehoren in de originele doos.

Prijs is muurvast: 325 euro zonder e.v.t. verzekerde verzendkosten.

Ik reageer niet op onderbieders, dus bespaar alle moeite enne (in)ruilen... ik zoek alleen nog de DSI Tetra.

Hartelijke groet

Rob

Last edited by a moderator:
Korg TR rack Expanded Acces Module

Korg TR rack Expanded Acces Module

Deze Korg TR-R is in nieuwstaat en zal compleet worden geleverd met de originele User,- en Effect Guide + netsnoer.

Prijs is muurvast: 225 euro zónder e.v.t. bijkomende (verzekerde) verzendkosten.

Ik reageer niet op onderbieders, dus bespaar alle moeite enne (in)ruilen... ik zoek nog de DSI Tetra.

Hartelijke groet

Rob

Oeps, excuus... waarom lees ik de handleiding altijd achteraf...wel bedankt !

Het gaat dus om:

Doepfer Dark Energy I ( CEM3394 versie): in nieuwstaat en zit compleet met alle toebehoren in de originele doos. Prijs 325 euro exclusief eventuele verzending.

Korg TR-R Expanded Acces Module: in nieuwstaat en zal compleet worden geleverd met de originele User,- en Effect Guide + netsnoer. Prijs 225 euro exclusief eventuele verzending.

Doepfer Dark is verkocht

De Korg TR rack Expanded Acces Module (in mint conditie) is nog beschikbaar

De Korg TR rack Expanded Acces Module (in mint conditie) is nog beschikbaar.

Prijsverlaging : 200 euro excl. verzendkosten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back