Zou 100 euro een beetje een schappelijke prijs zijn voor een K4 in goede staat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
.Zon Kawai K4, is dat wat om mee te beginnen als eerste hardware synthje? (ik heb nu alleen nog maar Softsynths, zoals bijvoorbeeld de Sylenth1).
Ik had de SH-201 op het oog maar die valt nu dus af. De Gaia vind ik te duur om uit te proberen.
De K4 zal uiteraard niet hetzelfde bieden als de Sylenth1, maar heb toch een groter master MIDI keyboard nodig, kan ik net zo goed gelijk een ouder synthje met MIDI kopen, toch?

Het is een rompeler
Dat dacht ik ook, en heb toen een AN1x gekocht![]()
)Zon Kawai K4, is dat wat om mee te beginnen als eerste hardware synthje? (ik heb nu alleen nog maar Softsynths, zoals bijvoorbeeld de Sylenth1).
Ik had de SH-201 op het oog maar die valt nu dus af. De Gaia vind ik te duur om uit te proberen.
De K4 zal uiteraard niet hetzelfde bieden als de Sylenth1, maar heb toch een groter master MIDI keyboard nodig, kan ik net zo goed gelijk een ouder synthje met MIDI kopen, toch?
en toen een AN1x gekocht en een novation nocturn erbij voor extra knoppen en autmapOf een alesis ION, leuke bak!
Die had ik ook al eens in het vizier ja. Bevalt ie je? Wat voor muziek maak je ermee?
(hij is wel verrekte lellik ook zie ik, die AN1x)
en met de Jayb soundbank is het best een toffe bak ()