Vintage ritmebox jaren '70

Status
Please reply by conversation.

MusiCo

Virtual Musician
Dag allemaal,

hebben jullie nog een vintage ritmebox / drumcomputer staan met de echte primitieve sound uit de jaren '70, laat me dat dan weten !

*poef pss tsjak pss poef pss tiktiktik*

beter had ik het niet kunnen omschrijven, bedankt 6 trak.

Samples zijn echt niet hetzelfde. Heb hier een CR78 staan en die vergeleken met de Arturia Spark Vintage samples.... is echt niet helemaal identiek. Maakt allemaal deel uit van mijn nieuwste project, die ritmeboxen worden live bediend met enkel de presets

Is die duur?

Hij heeft het over een primitieve jaren 70 ritmebox en je komt met een Bohm Digital Drums aanzetten?
Misschien dat je je Bohm graag wilt verkopen maar hij heeft in dit draadje echt niks te zoeken. Maak er dan even een verkoopdraad van.

Hij heeft het over een primitieve jaren 70 ritmebox en je komt met een Bohm Digital Drums aanzetten?
Misschien dat je je Bohm graag wilt verkopen maar hij heeft in dit draadje echt niks te zoeken. Maak er dan even een verkoopdraad van.

Of je reageerd iets relaxter....

Ik ben relaxed hoor :)
Verbaasde me alleen dat je een draadje gaat hijacken (waar ook nog een mod aan mee gaat doen) door met een compleet ander apparaat aan te komen dan waar de TS naar vraagt.

Ik heb nog een Bohm digital drums staan.

schaamje brz ..das een dikke eprom drummachien;-]]
geen klik plof bak ..
de bset man zoekt gwoon een korg analoge drumamchien [mini pops ]
pm effe
moet hier weg ..vanwege non use - able ton
:P

Ik ben relaxed hoor :)
Verbaasde me alleen dat je een draadje gaat hijacken (waar ook nog een mod aan mee gaat doen) door met een compleet ander apparaat aan te komen dan waar de TS naar vraagt.

Hijacken....omdat ik zeg dat ik een drummachine heb staan? Excuus dan dat hij niet uit de jaren 70 is, wist niet dat jij voor de postpolitie werkte en een ingreep derhalve onvermijdbaar bleek te zijn...
Alle conclusies die je trekt zijn onnodig, ik let volgende keer beter op:)

Het gaat goed jongens!
Topicstarter heeft 10 posts gedaan waarvan 2 in deze thread.
Het zou me niet verbazen als topicstarter ons clubje als een warm bad ervaart.;)

Status
Please reply by conversation.
Back