[gezocht] AIEB2 output expansion

Status
Please reply by conversation.

Arv

Robot
Ik zoek nog een AIEB2 expansion board voor mijn RS7000. Wie heeft er 1 of weet ze goedkoop te vinden? btw geen AIEB1 dus

Arv

Hier en Hier zijn nog 2 gastjes (waaronder ik zelf) die zo'n ding zoeken.
Als we dr nu es 3 bestellen ergens? Misschien kwantum korting ofzo?

-Robin-

Toen ik mijn A4000 nog had werd mij verteld door Verspuy dat ze nog een hele zooi uitbreidingskaarten op voorraad hadden, zelfs voor de toen al oude A3000.

Hoewel het al een tijdje geleden is, zou ik Verspuy eens proberen.

Feedback Rotjeknor heeft ze ook op voorraad.. Ze kosten 245 E (ai.. damage..) Ik zit er wel aan te denken om deze maar te halen. Qua prijs kan je niet beter zitten denk ik, en tweede hands ik heb er een hard hoofd in dat dat nog gaat lukken want als je er 1 hebt dan stop je hem toch in een synth.

gr
Arv

We zijn nu met zijn vieren en ik heb ze online gezien voor 225. De link is me effe ontschoten.
Nee heb je en ja kun je krijgen ;).
Zullen we proberen dr 4 te scoren rond de 200 a 225 euro?

-C-

Okay, ik heb even met verspuy gemailed en ik doe dat met nog een paar zaken, gewoon voor info.
Natuurlijk ga ik geen dingen bestellen!
Misschien een idee om een threadje op te zetten om alle RS7000, SU700 en Ax000 eigenaren te porren?
Met een beetje mazzel krijgen we dr wel een lekker prijsje uit.

-C-

hier:

Music Force
Scheepmakershaven 61
3011 VD Rotterdam
010-2010444

verkopen ze een (of meer?) AEB-1's voor 149 oiro

De

De

thnx Olaf maar het ging om een AEB2. De 1 is voor andere Yamaha bakjes..

..enne deze thread mag best op slot wat mij betreft, want ik heb er 1 gehaald bij Feedback.

Arv

weetik..dacht dat er misschien ook wel mensen geinteresseerd zouden zijn in de AEB1 voor deze prijs..vandaar..

Origineel geplaatst door olafmol
weetik..dacht dat er misschien ook wel mensen geinteresseerd zouden zijn in de AEB1 voor deze prijs..vandaar..

ahaa oke! :okdan:

Met een beetje mazzel kan ik dr eentje 2ehands scoren.
Feedback wilde trouwens een tientje dr af doen maximaal bij aanschaf van een nieuwe.

-C-

Ik bump deze even om te kijken of er nog steeds mensen geinteresserd zijn in het proberen te regelen van korting voor een AIEB2 Expansion Board. Of als er iemand 1 voor een redelijke 2e hands prijs heeft natuurlijk!

Let me know!

Status
Please reply by conversation.
Back