[Chillout] Es ist Da (Scopes Remix)

Lekker chilly, hou ook wel van dat triphop beatje erbij.
Die stemmen voor 1:10 mogen wel, alleen de stemmen bij 1:40 zou ik persoonlijk weglaten. Dat stuk ervoor (1:30) is nice zonder die extra voices..
Maar je zet er wel een sfeertje mee neer, dat is misschien de bedoeling.

Op 3:10 is het effecten breakje me iets te lang. Ben dan net in de mood door dat eerste stuk. Wat je op 3:40 doet is wel weer leuk! Opbouw is nice en dan weer het ritme erin. Cool!

Dan de piano hit (4:34) - wrong pitch, niet doen.. en vocoder weglaten (imho).. Voor de rest wil ik hem wel als mp3 voor tijdens mijn dagelijkse programmeer uurtjes!

Gloomer,

Ik had nog niet zo helemaal door dat jij de schepper bent van het origineel.
Vandaag ben ik begonnen aan een remix van de track, en zojuist heb ik pas het origineel gehoord (utube). Heeeeel erg nice gedaan! Heb ondertussen een halve dag besteed aan een remix met hetzelfde akkoorden schema alleen dan eigen sounds en diereltjes erom heen gebouwd.

Zou je het leuk vinden als er nog een remix komt? En zou het bijna niet durven vragen, maar mag ik mss ook wat materialen van je track? Ik vind 't zooooo n fijne track! Jij bepaalt uiteindelijk wat er met de track gebeurt....

Als je progress wilt horen laat het me dan weten...

Gloomer,

Ik had nog niet zo helemaal door dat jij de schepper bent van het origineel.
Vandaag ben ik begonnen aan een remix van de track, en zojuist heb ik pas het origineel gehoord (utube). Heeeeel erg nice gedaan! Heb ondertussen een halve dag besteed aan een remix met hetzelfde akkoorden schema alleen dan eigen sounds en diereltjes erom heen gebouwd.

Zou je het leuk vinden als er nog een remix komt? En zou het bijna niet durven vragen, maar mag ik mss ook wat materialen van je track? Ik vind 't zooooo n fijne track! Jij bepaalt uiteindelijk wat er met de track gebeurt....

Als je progress wilt horen laat het me dan weten...

Hey Cosmiq,

Thanks man, ik voel me vereerd. ;)
Ja, je mag een zip-file met alle samples.. en de flp-file (Fruity Loops 9)
Mag ik je mailadres, dan stuur ik je effe een linkje ?

Greetz

Gloomer

Ik vind dit echt super mooi!! Had em gisteren al even gechekt.. heerlijk van genoten.. :)

Het tussenstuk met dat feedback/ringmod fx vind ik een beetje te lang duren maar dat neem ik maar op de koop toe... wel benieuwd hoe je dat gemaakt hebt trouwens ;)

Nogmaals.. erg mooie track! :okdan:

Thanks man MacGyverGear, echt wel leuk om te lezen.

Ik heb die ringmod fx niet gemaakt, maar Scopes..

De originele, van mij, kun je hier horen :

Thanks again mate !

Na 6 jaar is hij dan toch eindelijk daar... Mijn versie van 'Es ist da' :)

https://soundcloud.com/cosmiq/its-there

Wow, hij is prachtig man, wondermooi.. Zo zeg, wat gaat de tijd snel zeg.

Even erbij vermelden dat de originele track gratis te downloaden is op :

https://gloomer2000.bandcamp.com/track/es-ist-da

Je hebt er werkelijk iets heel moois van gemaakt.. Ik heb hem meteen gedeeld op SC. :okdan:

Back