• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP reFX NEXUS 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

alf

Nieuwkomer
bij deze bied ik mijn reFX NEXUS 2 aan

ik verkoop hem met alles wat ik erbij heb
expansions en skins

NEXUS 2 ( 2.3.8 ) laatste update

Nexus Expansion: Dance Vol. 2 (includud) ( geen license nodig )
Nexus Expansion: TV Movie Game download (included) ( geen license nodig )
Nexus Expansion: ROM Extension Download (included) ( geen license nodig )
Nexus Expansion: Stratosphere License en Download (included) (55€ nieuw)
Nexus Expansion: Dance Vol. 3 License en Download (included) (55€ nieuw)
Nexus Expansion: Kamui License en Download (included) (55€ nieuw)
Nexus Skinbundle: Dark Download (included)

Inclusief: de dongle en de originele installer DVD en uiteraard alle expansions en licenses

Prijs €250,00

dit alles zal dus op jouw nieuw aangemaakte of bestaande account op refx.com worden overgezet:)
dus alle expansions en licenses kan je dan ook vanaf jouw account downloaden

ik regel uiteraard een license tranfer zodat alles op jouw account komt staan ( en dat doet reFX voor mij, heb contact met ze daar over gehad en dat was geen probleem :okdan: )

als je nog vragen hebt kan je mij altijd berichten maar bellen mag ook 06-41962172

kleine aanpassing

dus alle expansions en licenses kan je dan alleen vanaf jouw account downloaden

ik regel uiteraard een license transfer zodat alles op jouw account komt staan ( en dat overzetten van alles doet reFX voor mij, heb contact met ze daar over gehad en dat was geen probleem )

heb dan wel jouw gegevens nodig zoals je inlog naam/email op refx (als je die niet hebt dan kunnen ze (reFX) die voor jouw aanmaken dan krijg je automatisch een mail van ze dat jij de nieuwe owner bent van nexus 2) en ik heb je naam en adres gegevens nodig om door te geven

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back