Fasttrack geluidskaart kapot? Of is er nog hoop?

bombario

Gepokt en gemazeld
Dag forummers,

Ik heb een M-Audio Fasttrack USB-geluidskaart die het niet meer doet. De driver installeert hij netjes en Windows 7 herkent de kaart, het geluidsmetertje slaat zelfs uit in het configuratiescherm, maar de power-knop van de break-out box gaat niet aan en ik krijg ook geen geluid uit het kastje.

Laten opsturen wordt vast te duur, maar misschien is er nog iets dat ik zelf kan proberen? Alle hulp is welkom.

Groet,

Rutger

393754_0_original.jpg

Heb je hem misschien op een andere USB poort aangesloten? Eventueel achter een Hub? Daarvan hoor/lees ik nog wel eens dat je via een hub problemen kunt hebben met de USB stroomverzorging. Dus altijd rechtstreeks in de computer aansluiten. Maar dat is het enige dat ik kan verzinnen, naast een ander USB kabeltje proberen. Veel succes!

Arno, dank voor je reactie. Ik heb hem inmiddels ook getest bij de muziekzaak en met hetzelfde resultaat. De computer herkent de kaart, maar de break-out box krijgt geen Power. Hij zal wel kapot zijn, helaas. Nou ja, dan maar een nieuwe kopen.

Arno, dank voor je reactie. Ik heb hem inmiddels ook getest bij de muziekzaak en met hetzelfde resultaat. De computer herkent de kaart, maar de break-out box krijgt geen Power. Hij zal wel kapot zijn, helaas. Nou ja, dan maar een nieuwe kopen.
Voor je een nieuwe koopt zou ik hem dan toch eens opengooien, mogelijk is er gewoon een kabeltje los o.i.d.

En anders "Of is er nog hoop?" Ja er is nog schroothoop...

Back