Ik heb het 2 of 3 jaar terug door Maarten Halmans (Artefacts) erin laten zetten aangezien ik zelf technisch gesproken elektrotechnisch gesproken geen kennis van zaken heb. Dat gezegd ben ik vanaf het eerste moment blij dat ik het heb laten doen. Bijna alle parameters via midi CC aansturen, meer arpeggiator modes en nog een berg mogelijkheden die ik niet eens gebruik maar voor een ander waarschijnlijk wel erg interessant zullen zijn. Ik weet niet of je de lijst van mogelijkheden gezien hebt op de Synthcom site? Hier kun je ook een handleiding met foto's downloaden mbt installeren.
Sinds kort heb ik ook de stepsequencer door. Het is niet echt een stepsequencer zoals je (ik) zou hopen maar waar het op neer komt is dat je kunt bepalen op welke stappen je arpeggiator wel of geen noot speelt. Hiermee kun je dan gebroken arpeggio's spelen. Alsof je je 101 arpeggio met een trigger uit je 808/909 aanstuurt met rustnoten ertussen, zeg maar. Als je wilt, mag je het zelf komen zien bij mij. Ik zit wel in Rotterdam maar wie weet, goed te combineren met een bezoek aan de Noodlebar.
Eindconclusie; Ik vind het de investering van (hooguit) 300 euro zeker waard geweest. Als je hem er zelf in kunt zetten, is het natuurlijk nog interessanter.
Evert