• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Phaser MF103

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
MoogerFooger MF103 analoge 12-stage phaser (schakelbaar naar 8-stage) potmeters voor lfo amount/speed, drive, output, sweep en resonantie, cv input op sweep en reso, lfo uit.... lekkere vette phaser van prima kwaliteit.

Gloednieuw in de doos met 110v adapter, te koop vanwege dubbele aanschaf.

375 euro inclusief verzending.

Hey ik zoek al een tijdje een Mooger Phaser dus ik ben wel geintreseerd in die jij te koop hebt.

Er staat 110 volt, kan je er ook een gewone huis tuin en keuken adaptor op aansluiten?

De betaling, zou je dat via rembours willen doen of via een giro overschrijving (ik prefereer een rembours)

Of als je in de buurt van Den Haag (dat is wat mij betreft de gehele randstad :) ) zit kan ik hem ook komen
ophalen.

Groet.

Danny (aka Raheem)

ha Danny
hier kan toch ook?
je kan gewoon een universele adapter aansluiten, 9v de plus in de kern.
ik woon in oostvoorne, dat is een dorp in de randstad.
rembours kan ook, net wat je wilt.
groeten, Leo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back