Ietwat Houserig

Ik snap wat de Dr zegt: ik kan de struktuur ook niet goed vinden. Het lijkt alsof twee lijnen door alkaar lopen en niet bij elkaar passen: incoherentie. De sounds vind ik zelf best wel uniek.

ik kan de struktuur ook niet goed vinden. Het lijkt alsof twee lijnen door alkaar lopen en niet bij elkaar passen: incoherentie.

Dit dus. Je zou het ook als volgt kunnen omschrijven: het klinkt als je een midifile hebt gespiegeld en dan het originele geluid laat afspelen. Het gaat hier dan om die ondersteunende pad die er vanaf 0:33 inkomt.

Laatst gewijzigd:
Het is een zogenaamde 'chord progression' gebaseerd op de bas melodie, maar in een ietwat verschillende key volgens mij + Harmonic minor dacht ik. Zo, hebben jullie ook weer wat geleerd ;)

jullie begrijpen er geen reet van,dit is pure detroit techno,

vette track,hij klinkt gewoon perfect

Edit, shit ik kan hem niet downloaden op soundcloud,ik moet hem kopen ;D

tag hem als Detroit techno en niet 'electronic pop',beste..

jullie begrijpen er geen reet van,dit is pure detroit techno,

vette track,hij klinkt gewoon perfect

Haha, ook als het lounge, deep, acid of progressive was geweest, het blijft voor mij wat aan de wazige kant. Het is echt niet zo dat ik een track beter of minder goed ga vinden als iemand er een etiket op heeft geplakt.

Ik vind hem wat hebben, maar na 3.06 verandert het thema en ik snap het niet waar je naartoe wilt, het wordt wat chaotisch. Maar zeker niet slecht, interessant om naar te luisteren ook al wanneer wat aandacht vraagt. Ga zo door!

wow super fucking vet:okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan::okdan:

electronica met een kop en een staart.

heel erg mooi.

Wel vaag om dit electronic pop te noemen maar ja dat moet je zelf weten.

Ik vind dit ook meer electropop, nou niet echt detroit techno, mij ook een beetje te klapperig en snarederig/rommelig. verder klinkt het .e.e.a nogaal nasaal en scherp (10khz earpiercing trommelvlies hoog) mix mag wel een stuk warmer en ronder. Dit is natuurlijk allemaal persoonlijk en smaak. Respecteer best dat andere hier wel iets mee kunnen

Ik vind dit ook meer electropop, nou niet echt detroit techno, mij ook een beetje te klapperig en snarederig/rommelig.

dat klapperige en snaredigerigerede,rommelig + de pads/strings maakt het juist detroit lol

en wat een vette baslijn,en acid drops erover heen zeg,lekker nummer

Laatst gewijzigd:
Back