renepela
Ouwe rot
Zojuist heb ik min of meer op de gok een Akai S5000 gekocht. Het bedrag was dusdanig laag dat ik de gok wel durfde te nemen. Ik wilde vroeger altijd een sampler, maar kon me dat toen niet veroorloven. Nu dan toch, uit nostalgische overwegingen, toch een Akai S5000 V2 gekocht.
Ik vrees alleen dat er een klein probleempje mee is.
Als ik hem aanzet gaat hij zoek naar disks. Die vindt hij kennelijk niet, want na een tijdje zoeken krijg ik de melding "Divide error". Er zit wel een interne harddisk in volgens mij, want die hoor ik echt een gigantische kolere herrie maken namelijk.
Het OS is versie 2.14, dat zie ik in beeld staan.
Verder staat er in de link onderhoek "64" en daarnaast "72Mb". Heb ik dus 64 + 72 MB intern geheugen?
Verder staat er nog een groot kruis door "Adat" en het toetsenbord. Er zit wel USB in.
Dus volgens mij werkt dat allemaal wel.
Hij wil puur niet doorstarten.
Moet ik nog iets van een OS disk hebben of zo, of hoort dat op die niet werkende harddisk te staan?
Hoe fix ik dit?
Ik vrees alleen dat er een klein probleempje mee is.
Als ik hem aanzet gaat hij zoek naar disks. Die vindt hij kennelijk niet, want na een tijdje zoeken krijg ik de melding "Divide error". Er zit wel een interne harddisk in volgens mij, want die hoor ik echt een gigantische kolere herrie maken namelijk.
Het OS is versie 2.14, dat zie ik in beeld staan.
Verder staat er in de link onderhoek "64" en daarnaast "72Mb". Heb ik dus 64 + 72 MB intern geheugen?
Verder staat er nog een groot kruis door "Adat" en het toetsenbord. Er zit wel USB in.
Dus volgens mij werkt dat allemaal wel.
Hij wil puur niet doorstarten.
Moet ik nog iets van een OS disk hebben of zo, of hoort dat op die niet werkende harddisk te staan?
Hoe fix ik dit?

Op Marktplaats gaan ze weg als oud vuil.