Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou zeggen : FM8 ... Die heb je al dus dat scheelt![]()
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat daar wat meer bells en keys in zouden zitten maargoed. Er zullen misschien wel speciale soundbanks bestaan voor de presets die ik zoek maargoed ik weet zo niet waar ik die kan vinden.Gericht geluiden maken met FM synthese is niet voor iedereen weggelegd.het schijnt dat je ook zelf presets kunt maken...
Jammer dat ik een microscoop-bril moest bouwen om de interface aangenaam te gebruiken op een niet overdreven hoge resolutieSytrus is ook leuk voor dat soort sounds

dat is nutuulk uitermate correct maar ik g'leuf dat de totpakstarter het heeft over een specifiek geluid...Toetsen of sleutels.
Hangt van de context af..
dat is nutuulk uitermate correct maar ik g'leuf dat de totpakstarter het heeft over een specifiek geluid...
ik zou daarom graag ff willen weten om welke geluiden het zich dan handeld bij 'keys' zeg maar...

http://homepages.abdn.ac.uk/mth192/pages/html/dx7.html@t-cm11 enig idee waar ik die dx7 presets zou kunnen vinden? @6-trak en met keys bedoel ik inderdaad piano-achtige geluiden. @synthmann ja sytrus heeft ook wel een paar van dat soort dingen maar niet echt wat ik zoek. De rest bedankt voor het reageren! Ik zat overigens te denken aan Alchemy van Camel Audio !

ja hallo six, alsof jij niet weet wat men met Keys geluidjes bedoeld wordt...
zo kom ik ook aan 28.915 posts...nutuulk.
van piano tot rhodes geluidjensch en alles davontwischen. Alles enigszins keyboard gerelateerd.
is vrij breed, maar je snapt hem heus wel....niet doen alsof je leipie bent nutuulk
![]()

nu snap ik het ineens, dank daarvoorvan piano tot rhodes geluidjensch en alles davontwischen. Alles enigszins keyboard gerelateerd.
is vrij breed, maar je snapt hem heus wel....niet doen alsof je leipie bent nutuulk
![]()