• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Evolution UC33e midi controller voor Ableton Live

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mick

Stamgast
Bij deze bied ik mijn Evolution UC33e midi controller aan. Deze wordt niet meer nieuw gemaakt maar is wel nog zeer gewild omdat het de ideale Ableton Live controller is.

Ik heb deze eigenlijk nooit gebruikt (werk zelf met Logic Pro, en had deze gekocht voor wanneer ik 'ooit eens' met Ableton Live zou beginnen; niet dus).
Alle overlays zitten er uiteraard bij, het plastic zit zelfs nog op het display! Uiteraard lever ik ook de USB kabel mee zodat je direct kunt beginnen.

Afhalen kan in Maastricht, maar ik wil hem ook verzenden

Prijs: 150 euro.

image1.jpeg

image2.jpeg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back