Wie heeft er een ARP Avatar..

SaintEric

niet heilig, maar toch...
hallo medeforummers,

Vanwege de avatar ad op marktplaats ben ik op het idee gekomen om een serienr-lijstje met de bijbehorende (ex)eigenaars op internet te plaatsen. Heb je een avatar? En wil je ook vermeld staan?

Check www.piramiden.demon.nl Ga naar reparaties/modificaties en klik op de open avatar.

groet,
Eric.
*D

EDP staat er al bij, maar evengoed bedankt...

grt,
Eric.

Ik heb er ook eentje. Ik zal je mijn serienummer binnenkort even doormailen, volgens mij is het iets van 0003.

Toen je hier over begon vroeg ik me zelf af hoeveel ARP dealers er in NL vroeger zaten.Ga je deze gegevens ook verzamelen van andere modellen?

Hier heb je een ARP-avatar:

arp.jpg

Kan je gewoon via Google vinden, hoor!

;)

:D maar qua formaat (v/h plaatje!) wel een avatar!

Zijn er nog mensen die het ding gebruiken met een gitaar?

Zo niet, is het mogelijk om die gitaar input ook met iets anders te gebruiken!?

Zijn er nog mensen die het ding gebruiken met een gitaar?
Zo niet, is het mogelijk om die gitaar input ook met iets anders te gebruiken!?

Bij mij zij de drie gitaar gedeeltes defect, moet ik nog repareren.

Ik heb vroeger een kabel van een jackplug voorzien en zodoende kon ik er alles aanhangen. Met een voorversterkertje een microfoon, ik heb er een viool aan gehad, etc...

Toen je hier over begon vroeg ik me zelf af hoeveel ARP dealers er in NL vroeger zaten.Ga je deze gegevens ook verzamelen van andere modellen?
Weet ik eigenlijk niet. Saris had ze, Dat had waarschijnlijk iets te maken met het feit dat Hans Saris tevens de importeur was...
Andere modellen...weet ik nog niet, heeft wel wat. De avatar heeft als voordeel dat er niet zoveel waren gemaakt... Maar ik zal er over nadenken.

Ik heb ook een Arp Avatar, Serienummer 22210051
maandagochtend sta je erbij...bedankt.

Ik heb er ook eentje. Ik zal je mijn serienummer binnenkort even doormailen, volgens mij is het iets van 0003.
Zodra je de binnenkant heb gecheckt en zekerheid hebt omtrend je nummer, sta je erbij. thanks..

Voor diegenen die hun nummer niet kunnen lezen, dat staat ook binnenin op de bodemplaat gekrast. Schroefje aan de voor-onderkant losdraaien, front optillen, et voilá...

groet,
eric.:biertje:

Origineel geplaatst door marcuuu

hmm de mijne komt oorspronkelijk van saris van dan zit ook zo'n ijzer plaatje van hun op(wat er overigens niet uitziet)

Bij mij is de blokgolf van VCO-1 kapot, ligt dat aan het schakelaartje, of aan iets anders???
en is dit eenvoudig op te lossen.
Er komt enkel een zacht zaagtandje uit.

Bij mij is de blokgolf van VCO-1 kapot, ligt dat aan het schakelaartje, of aan iets anders???
en is dit eenvoudig op te lossen.
Er komt enkel een zacht zaagtandje uit.

Kan ik zo weinig over zeggen. cmos kan er uit liggen of gewoon een sluiting, geen idee. moet echt met een scoop bekeken worden...
Wat mij betreft is ieder arpprobleem betrekkelijk eenvoudig op te lossen. Aleen een schakelaar vervangen wordt wat moeilijk. de standaard odyssey/avatar schakelaars heb ik geen voorrraad van, De andere moeilijke onderdelen heb ik wel (geen losse verkoop....)

Wil je jouw serienr doorgeven?

ik kan je op het moment niet veel verder helpen daarik nu aan het inpakken ben...Morgen op vakantie, nog even een staartje lekker weer opzoeken...

neem gerust over een week of twee kontakt op.

Origineel geplaatst door SaintEric
Kan ik zo weinig over zeggen. cmos kan er uit liggen of gewoon een sluiting, geen idee. moet echt met een scoop bekeken worden...
Wat mij betreft is ieder arpprobleem betrekkelijk eenvoudig op te lossen. Aleen een schakelaar vervangen wordt wat moeilijk. de standaard odyssey/avatar schakelaars heb ik geen voorrraad van, De andere moeilijke onderdelen heb ik wel (geen losse verkoop....)

Wil je jouw serienr doorgeven?

ik kan je op het moment niet veel verder helpen daarik nu aan het inpakken ben...Morgen op vakantie, nog even een staartje lekker weer opzoeken...

Laat me maar weten wanneer je terug bent, en me nummer staat al op je site.

Het Gemeentemuseum Den Haag bezit een Arp Avatar, met het serienummer 22210079. Inv.nr. Muz-1988x0041 K1-B. Het instrument is via de Musical Instruments Collectors Foundation verworven, welke beslist niet de laatste bespelers zijn geweest. Het instrument is in 1978 gebouwd, volgens de opgave, maar ik twijfel aan de juistheid van deze datum. Er is geen conditie rapport opgesteld, zodat de werking niet te beschrijven is.

Groet,

Wout

Ha Wouter,

Bedankt. Ik was even met vakantie, vandaar de vertraging. Deze week zet ik hem erbij..

grt,
Eric.

citaat:
Aleen een schakelaar vervangen wordt wat moeilijk. de standaard odyssey/avatar schakelaars heb ik geen voorrraad van, De andere moeilijke onderdelen heb ik wel (geen losse verkoop....)

Laat me maar weten wanneer je terug bent, en me nummer staat al op je site.

ben terug..
schakelaars heb ik inmiddels ook..

Deze week zet ik hem erbij..
Staat erbij.

Back