As it was in the beginning...

azzjemenou

Ouwe rot
Hey forumvrienden, hierbij een nieuwe track. Ben weer erg benieuwd naar jullie meningen!

De zang is wederom van mezelf, ik vind het best leuk klinken, mijn romantische inborst komt helemaal tot zijn recht ;) Maar de vorige track gooide ik daar geen hoge ogen mee... Om maar met de wijze woorden van Pablo te spreken: als je het zelf maar leuk vindt en er plezier aan hebt :)

Groetjez!

Prachtig!:okdan:

Weet niet waarom precies maar moest heel efkes denken aan Echo & The Bunnymen.

Zeer mooi!8)

Prachtig nummer, je hebt je eigen sound goed te pakken. Bedankt ook nog voor "het volgen van [de wijze woorden van]" ik voel me vereerd hehehe...

Als je plezier in hebt horen we dat ook in je producties. Deze mag zeker naar de Synthforum contest 2013...

Als liefhebber van Camel voel ik me onmiddellijk thuis bij deze track, de sfeer spoelt uit mijn koptelefoon en automatisch geniet ik. Heerlijk nummer!

Als liefhebber van Camel voel ik me onmiddellijk thuis bij deze track, de sfeer spoelt uit mijn koptelefoon en automatisch geniet ik. Heerlijk nummer!

Dan kan ik je alleen maar adviseren om ook de andere tracks van Azzjemenou eens te beluisteren.

Zoals op SC al aangegeven, heerlijke track weer. Muzikaal gezien top of the bill! :okdan:

Ik vind het op zich al fascinerend hoe je iedere keer weer die bijzondere harmonieën weet te creëren.. ben er nog nie helemaal uit wat het is maar die bas in combinatie met die akkoorden.. klinkt iedere keer echt heerlijk :okdan: Zoals jij ze alleen weet neer te zitten.. hoor het in veel van je tracks terug.. :halleluja

De productie kan misschien iets strakker misschien.. maar da's dan ook het enige wat ik heb om te zeuren :D
Vind het helemaal top dat je doorgaat met zingen.. klinkt goed!! 't is jouw track, jouw gevoel.. niemand anders kan dat gevoel vertolken ;) Echt hele mooie zangmelodieën ook en de afwisseling met de solosynth en gitaar solo's werkt echt ontzettend mooi.. :halleluja

Als er live bas en gitaar wordt ingespeeld en nog bij wordt gezonden, is het gelijk een stuk moeilijker, om een strakke eindmix te maken dan wanneer alles 'uit het doosje' komt ;)
:halleluja zo is het idd.. Respect!!
Merk zelf ook dat het opnemen van een complete partij in een take vaak te wensen overlaat qua timing en onbedoelde noten.. nu is dat toetsen en midi niet echt zo'n probleem :o:

Trouwens wel te gek dat je een echte bas gebruikt.. Is die ook actief in de compositie fase?? Misschien verklaard dat die mooie chord turnaround dingetjes in je tracks? ;)
'k Wil er ook weer eens een aanschaffen.. heb een paar jaar bas gespeeld in een bandje.. gaf zo'n magisch gevoel het fundament te leggen in een compositie..
Da's wel de magie van de baslijn.. kan een compositie door een paar noten te veranderen soms zo'n verrassende wending geven :mega:

Ja da's mooi he, zo'n live bas! Deze is naderhand ingespeeld door mijn partner van 'Two Men Left' (we zijn allebei linkshandig, lol). Naderhand hebben we nog wel wat noten rechtgetrokken, dat is iets meer werk maar toch wel mogelijk.

Ik vind het mooi om de bass een eigen (tegendraadse) melodielijn te geven, dat geeft meer beweging (of zo). Ik ben fan van Boards of Canada, die doen dat m.i. ook veel.

Ja da's mooi he, zo'n live bas! Deze is naderhand ingespeeld door mijn partner van 'Two Men Left' (we zijn allebei linkshandig, lol). Naderhand hebben we nog wel wat noten rechtgetrokken, dat is iets meer werk maar toch wel mogelijk.

Ik vind het mooi om de bass een eigen (tegendraadse) melodielijn te geven, dat geeft meer beweging (of zo). Ik ben fan van Boards of Canada, die doen dat m.i. ook veel.

:lol: "Two Men Left".. mooi gevonden..:mega: had het zelf meer een historische invulling gegeven.. er was eens een 5 mans formatie :erm: :D

Dat van die tegendraadse bewegingen in de baslijn is wat mij ontzettend raakt.. ik hoor dat in meer van je tracks terug.. is echt ontzettend mooi :luv:

Back