• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha S80 PLG150 Technics WSA1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rxke

Stamgast
plechtig beloofd dat hij plaats ging maken voor een andere....

http://www.vintagesynth.com/yamaha/s30.php

88 gewogen toetsen, resonant filters, gebouwd als een tank. Heel flexibel als master keyboard...

Technisch 100%, optisch... Is duidelijk gebruikt, microkrassen (hoe heet zo iets? Geen beschadiging, maar gebruikssporen van vingernagels...) op de toetsen, heeft rechts vooraan op het fineer een paar deuken, vallen nauwelijks op, je moet er al half met je neus op zitten.

€500 zonder, € 700 mét bovengenoemde 3 PLG kaarten. (tel uit je winst als je weet dat die makkelijk voor € 150 stuk gaan...)

Let wel: er passen maar 2 kaarten gelijktijdig in dit ding! :)

Kaarten worden vooralsnog *niet* apart verkocht.

Komt verder met de bc3 breath controller en sustain pedaal, handleidingen et c

Af te halen in België (Gent/Ledeberg)

Zwaar en groot :) ... En hij staat op zolder (gelukkig geen steile trappen!)

Vanavond een paar foto's.

Last edited by a moderator:
afbeeldingen:

Attachments

• DSC_4833.jpg
    DSC_4833.jpg
    81,3 KB · Bekeken: 80
  • DSC_4840.jpg
    DSC_4840.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 87
  • DSC_4824.jpg
    DSC_4824.jpg
    84,6 KB · Bekeken: 80
  • DSC_4818.jpg
    DSC_4818.jpg
    103,3 KB · Bekeken: 82
  • DSC_4814.jpg
    DSC_4814.jpg
    68,8 KB · Bekeken: 78
semi-totaalbeeld en de schade (rechts) en stof (stof in faders ziet er erger uit dan in werkelijkheid door flits)

Aan de selectieknoppen (inc/dec) etc zie je dat ie niet is afgeragd, heb toetsen met flits genomen om krassen extra duidelijk te maken.

Attachments

• DSC_4810.jpg
    DSC_4810.jpg
    59,8 KB · Bekeken: 81
  • DSC_4798.jpg
    DSC_4798.jpg
    86,2 KB · Bekeken: 81
  • DSC_4790 copy.jpg
    DSC_4790 copy.jpg
    72,6 KB · Bekeken: 79
Blijkbaar belangrijk voor vrij veel mensen: uitsluitend in niet-roker studio gestaan, ben de tweede eigenaar.

(heb factuur nog ergens liggen als dat belangrijk is)

nog maar even onder de aandacht brengen.... Blijkbaar is die beschadiging een groot probleem? Ben zelf geschrokken van die foto, s 80 staat nooit in vol daglicht, bij indirect licht valt dit echt nauwelijks op. Zal als ik tijd heb eens kijken of ik die lelijke zwarte lak er af krijg, is inderdaad niet zo mooi.

pricedrop

475/675 euro

ruilvoorstellen eventueel welkom.

goeie chorus, eurorack prullen, dp4, tg33, wilgamat oid...

cs6x in goede functionele staat kan mij ook wel bekoren.

@ HH Moderatoren: kan titel veranderd worden in: "Yamaha S80 PLG150 Technics WSA1 " Dank.

Yamaha pricedrop 400/600

De overvloedige 'reparatielak' komt er af mits enig geduld, ziet er daardoor iets beter uit...
kan pics maken indien gewenst.

komt bij: Technics WSA1 in onberispelijke staat (toetsen enigszins off-white schijnt normaal te zijn (niet veroorzaakt door rook/tabak (!!) )

€170, enkel ophalen.

Update:

iemand wijst mij er op dat door veranderen titel het niet meer duidelijk is welke plg's er bij de s80 zitten:

PLG- 150

-PF (Piano's)
-VL (Virtual acoustic)
-AN (Analog physical modeling)

De AN zit er los bij, de andere geinstalleerd (zie foto scherm, trouwens.)

Belated update:

Opeens veeeel interesse voor s80, is dit de week dat mensen belastingsgeld terugkrijge of zo? :D

staat dus on hold/gereserveerd voor een ruil (moet enkel nog praktisch afspreken)

S-80 is geruild, op het eerste zicht een krankzinnige ruil, maar we zijn er beide even blij mee :)

dus:

S-80 : weg
bc-3 weg
pf en vl : weg

Technics lijkt okee bevonden (is op proef, ik hoor niks meer, dus... :) ) : weg

blijft over een 150 AN, ik maak wel nieuw draadje eventueel

:verkoght: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back